• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Haha, det är nog snarare så att jag inte har någon koll

Transport fixar Lasse, han ska låna en lastbil från jobbet.
    Smycken är inte klara.
    Tiaran är köpt, alltså är hårattiraljer klara.
    Tårtan ska vi göra själva, så den ska vi provbaka någon gång här i maj.
    Menyn bestämde vi i oktober

• Pumpkin

Gästpresentationen väntar vi lite med.

• Pumpkin

Nu måste jag skynda iväg! Får se om jag hinner in nånting mer innan vi drar till Uppsala.

Hopp och hej!

• Anja 19 juli 2008

Ja fy... usch alltså, jag blir snart tokig på mig själv...

Är sååå mkt som bara "väntar" och som jag känner att jag inte kan sätta igång med än... placeringskort tex, vill inte göra dem ännu då jag vill vänta tills jag vet till 100% vilka som kommer.

Festprogrammen, där ska jag ju bara göra vissa bitar o mina toastmistresses vissa bitar.

Sen vill jag ha något överraskningsmoment för Daniel men jag vet inte VAD???

Det som Anne bokat vore lixom TOPPEN för honom, såååå jä..la klockrent m tanke på vem Daniel är. Han hade blivit så jä..la förvånad och överraskad och GLAD, men går det med vår budget.

Sen är det alla godisinköp, spritinköp osv, som får vänta, vi kan itne ens bestämma oss vilka viner det blir osv.

Min väninna ska t tyskland denna helgen o har fått med sig en lista på ett par olika mousserande som hon ska köpa med hem så att hon och jag kan testa, hehe...

Florist, MÅSTE JAG FIXA...

Vikten, don´t get me started. Jag måste gå ner, jag måste hitta motivationen igen, måste träna mer, måste komma ihåg blekmedlet på tänderna på kvällen och jag måste sola regelbundet nu.

Att man ska vara så jä..la slö och lat och glömsk!!!

• Anja 19 juli 2008

Ha nu en superbra helg...

*kram*

• Englali

Hej tjejer!

Tänkte bara meddela att vi nu är husägare! Fick precis reda på att vi fick det!
    Här är huset: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/140609
    Fatta att vi fick det!!!
    Men budgivningen blev helt sjuk och ägaren hade tydligen en liten egen privat budgivning vid sidan om mäklarens, men vi gick in o höjde rejält och sa att hon fick en halvtimma på sig att ta det eller inte... annars drar vi oss ur och hon tog det!! Så nice! Men snacka om skum säljare, mäklaren sa att han aldrig varit med om ngt liknande... Folk!!!

Men jag är SÅ möjd!!

• Anja 19 juli 2008

Åh Grattis Englali

men det visste jag ju redan (att ni skulle få det huset alltså, kände det stenhårt).

Sååååå roligt!

vad händer hos er ikväll?

Jag ska lägga mig senast tolv för jag börjar sju imorgon så det är upp 5.30 som gäller

• Nienna
    Englali skrev 2008-04-30 18:50:36 följande:
    Hej tjejer!Tänkte bara meddela att vi nu är husägare! Fick precis reda på att vi fick det!Här är huset: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/140609Fatta att vi fick det!!! Men budgivningen blev helt sjuk och ägaren hade tydligen en liten egen privat budgivning vid sidan om mäklarens, men vi gick in o höjde rejält och sa att hon fick en halvtimma på sig att ta det eller inte... annars drar vi oss ur och hon tog det!! Så nice! Men snacka om skum säljare, mäklaren sa att han aldrig varit med om ngt liknande... Folk!!!Men jag är SÅ möjd!!
    GRATTIS!
  • Nienna

Idag har jag jobbat 6,45-13, vi har bara 12 patienter nu pga strejken, de håller på att slussa ut patienter till hemmen, boenden el. sjukhuset. På måndag kl. 12 måste alla patienter vara ute för då går sjuksköterskorna ut i strejk. Jag jobbar på måndag och då lär det bli ruschigt på morgonen då alla ska iväg, men sen blir det stiltje. Men chefen är så orolig att vi uskor inte ska göra nåt under strejken, vi ska tydligen storstäda avdelningen varje dag eller nåt...

Här är en artikel från mitt jobb: www.op.se/parser.php&level2=691&id=905874

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.