• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna
    Bellanote skrev 2008-04-17 19:43:41 följande:
    pärlplattan frågan är ju om guld festen blir på fredag el lördag? för det är väll imorgon de spelar i linköping?? hv spelarna kommer ju hem på lördagen och visar upp sig och för sig men jag tror många kommer dra ut på krogen och fira redan på fredagen.. kommer va fullt på varenda bar i stan som har stor bild.. kanske skulle bege till sig till o´leary fast säkert full bokat redan.
    Jaha, här tar vi för givet att HV vinner ser jag...
  • Bellanote

    pälplattan klart det blir firande.. men jag tror det kommer bli hårt.. skulle så gärna dragit in till stan och satt mig ocj kåka och koll apå hockeyn men har inga pengar nu helgen innan löning..

  • Nienna

    På lördag kväll... Ja, vi får väl se. I morgon packar jag in ungarna och alla mina scrapgrejor och drar till Ö-vik! De har en stor scrapträff där varje vår och höst och turligt nog bor ju min pappa där! Så barnen får träffa morfar och jag får scrappa! Jag kommer att ha med mig datorn till pappa, så vi får väl se hur sent det blir på lördagkväll. Vi ska dessutom fira lite, att jag är färdig uska, så man kanske blir lite slirig.

  • Pärlplattan

    Nienna - såg du inte mitt "pepparpeppar"??

    Jag tror också det blir kamp, det tror jag, men jag håller alla tummar och tår för att det blir vinst i morgon!

    Bellanote - Nej, det är ju det som är lite skralt här, men, ja... Vi bor ju iofs i stan, men man skulle ju gärna ta en öl eller så ute, men vi får väl se. Oavsett så är det roligt med fest!

  • Bellanote

    nienna klart de vinner, de kan inte förlora kaka kaka.
    Lhc är ju döende men vi har ju Liv ..
    kommer säkert få äta upp det så in i men men.

    ha ha om någon undrar så säger jag kaka kaka för att inget ska hända istället för peppar peppar för säger jag det så hönder det..

  • Nienna
    Pärlplattan skrev 2008-04-17 20:07:53 följande:
    Nienna - såg du inte mitt "pepparpeppar"?? Jag tror också det blir kamp, det tror jag, men jag håller alla tummar och tår för att det blir vinst i morgon!Bellanote - Nej, det är ju det som är lite skralt här, men, ja... Vi bor ju iofs i stan, men man skulle ju gärna ta en öl eller så ute, men vi får väl se. Oavsett så är det roligt med fest!
    Jo, men Bellanote verkar ta det för givet. Själv är jag lite kluven. Jag är ju MoDo:it och det var ju LHC MoDo vann mot ifjol, så de kan väl få vinna i år, de har ju dessutom aldrig vunnit. HV har ju vunnit flera gånger på 90-talet, men jag hade en nätdejt som hejade på HV (som jag minns med värme) så för hans skull hoppas jag lite på HV. Summa kardemumma: Det spelar ingen roll vem som vinner...
  • Nienna
    Bellanote skrev 2008-04-17 20:10:55 följande:
    nienna klart de vinner, de kan inte förlora kaka kaka. Lhc är ju döende men vi har ju Liv .. kommer säkert få äta upp det så in i men men.ha ha om någon undrar så säger jag kaka kaka för att inget ska hända istället för peppar peppar för säger jag det så hönder det..
  • Fröken Planera

    Anettan! Vad tråkigt att Nino fått en så fruktansvärt onödig erfarenhet, tycker jag! När man råkat ut för nåt brott så blir man så misstänksam mot folk!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.