• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pärlplattan II

    Pumpkin - Dels var det mina nycklar som jag tappade i hisschaktet (minns inte om jag berättade om det...) och så var det en kökslucka som hade lossnat. Så jag satt och mös i min pyjamas och åt frukost, medan han fixade och donade över vår odiskade disk.

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon

    shit jag väntade mig minst 10-15 sidor att läsa igenom... Jag var ju inte här alls igår e.m/kväll... döm om min förvåning när jag bara missat 1,5 sida!!!

    Jag är rasande arg!

    På vem... jo TELIA, de jä...la otroliga klåparna. detta är andra gången de stängt av vår jä..la telefon utan att vi gjort nåt fel!

    denna gång fick jag en räkning från inkasso (vi har fortf inte fått ordning på posten utan vissa räkningar kommer eftersända och det är så jä..la irriterande) men då HADE jag redan betalt räkningen så jag struntade alltså i denna inkassoräkning.

    kan det vara detta som gör det! TELIA måste väl ändå se att DOM har fått in sina pengar och att det var ett datum INNAN inkassoräkningen kom t mig!!?? Eller?

    Iallfall vi kan ej ringa, här finns i princip ingen mottagning på mobilen så jag laddar ner deras chattprogram t datorn o frågar personen i chatten om hon kan se vad problemet är.

    Ah du har bredbandstelefoni säger hon (mmm precis som att vi valt det SJÄLVA lixom, grrr, vi är ju sååå missnöjda) och så säger hon att -"då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, du får ringa vår support på 90 200". MMMmmm hur gör jag DET utan telefon frågar jag!

    Och så får jag en länk där jag kan maila bredbandstelfonisupporten vilket jag har gjort men jag har jour inatt, telefonen MÅSTE var igång. Jag KAN inte förlora mer pengar!

    När jag försöker ringa till telia så GÅR det inte... trots att jag gick å ställde mig på det ställe där vi HAR mottagning. Då säger en röst att DERAS nummer är avstängt. Eeehhh...

    jag verkligen avskyr telia. Vi har aldrig tidigare haft så mkt problem m våra telefoner, datorer etc... Dom suger verlkligen! och vi är BUNDNA till dem.

    Fy f..n vad jag blir arg när jag tänker på det!

  • Pärlplattan II

    Anja - Jag kan lätt förstå dig!!! Vi har iofs inga problem här, men det hindrar ju inte att andra får det..

  • Anja 19 juli 2008

    nä just när såna där smågrejor som är "nödvändiga" i hushållet inte funkar, och det händer upprepade gånger och man blir bollad fram och tillbaka (vilket vi blivit hela tiden) så blir man till slut VÄLDIGT irriterad.

    Inte kul...

    Men vad händer hos er idag

  • Pumpkin
    Pärlplattan: Åh, tänk den som fick sitta hemma och mysa idag, mina ögonlock är verkligen TUNGA! Anja: GRRRR! Vad arg jag blir bara jag läser det du skriver!
  • Anja 19 juli 2008

    Här händer inte sååå mkt!

    hade tänkt ta tag i hemmet lite! Har köpt lite frön, ska göra ett miniträdgårdsland i vår lilla pytteträdgård Ska ha lite ruccola, sallad, dill, persilja, gräslök, timjan och rosmarin, så jag ska fixa det nu tänkte jag... utom rosmarinen, där köper jag en färdig liten "buske"

    Vilka blommor rekommenderar ni mig att ha i krukor på terassen. Jag har ABSOLUT INTE gröna fingrar, t.om garderobsväxter dör hos mig. Orkidéer ska vi inte TALA om. Det går bara inte!

    Dem har man ju förvisso inte ute... haha

    Pelargonior eller hur det stavas... såna vill jag ha, det brkar faktiskt gå bra. Men mer... såna som typ sköter sig själva, inte kräver för mkt, men ser vackra ut MEN SOM HELST INTE drar till sig getingar och bin!

    Några tips från en kunnig

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    ja visst är sånt retligt...

    Vad kul att konserten var bra... haha hur är det nu att sitta m kunder i telefon o vara halvdöv Ursäkta, vaaaa vad sa du??? hihi

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.