• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

    Snitte- Den frissan som du har i ditt galleri. Den med rosorna. Hi hi hi den gjorde min frissa på mig fast utan lockaer. Jag ska ha platt och något våfflat. Men även med pärlor så som din bild....

    Jätte fina kort och ljus med för den delen..

  • Englali

    Hej tjejer!

    Snitte: Härligt med kyrkan, så skönt o kunna släppa den biten.
    Jodå, det går att ha krona till min frisyr, vi löser det. Är svårar med tiara faktiskt, till en sådan. En krona (min tänkta iaf) är det så liten fästyta på så det fungerar. Man gör ett fäste som sedan göms under lockarna.
    Allt går med lite vilja, knep men framf. allt kunskap.

    Anja: Kronan är i guld. Inte "nytt" utan den ser lite gammaldags ut med vita pärlor uppe på topparna liksom. Ngn som förstår mig!?! Den har väl en diameter på 7-8 cm och en höjd på ca 5-6 cm. Precis lagom! Och nej, jag har ingen bild. Ska se om jag kan ta en i helgen då vi ska in o prova bröllopskläder till A.

    Pumpkin: Ha en så himla supergo kväll!

    Själv ska jag laga lite mat nu och sedan blir det hänga här varvat med KFF matchen på tv. Nice!!

  • Bellanote

    på tal om annat hoppar in så här sent på kvälln mitt i hv matchen..

    fick ett sms om att ikväll ska det tändas ett ljus i fönstret kl 21,00 till minne för engla..

  • Fröken Planera

    Hej tjejer! Tittar in lite snabbt innan Anna Pihl börjar. Hoppas ni haft en bra dag. Vilken bra sida med diadem. Jag ska definitivt titta närmre på den. Det grämer mig bara att jag inte har ljud på den här datorn (Förbannade inbrottstjuvar), så jag kan inte höra era fina sånger. Anja & Anne, i får vara vänliga och sjunga dem för mig mnär vi träffas nästa gång. Jag vill också kunna bestämma mig för vilken sång vi ska ha i kyrkan. Nu är det dax för Anna Pihl, kära vänner!!

  • Nienna

    Nu har jag varit ute och gått stavgång 30 minuter och det känns i kroppen!

  • Englali
    Nienna skrev 2008-04-14 20:33:31 följande:
    Nu har jag varit ute och gått stavgång 30 minuter och det känns i kroppen!
    Härligt! Vad duktig du är!
    Själv sitter jag här o glor på min mage o bara får ångest över att jag tycker den är för stor. Måste ta tag i det nu... snart bröllop ju!!
  • Anettan73

    Nu har jag lagt in frissorna. Tänk nu på att det är inget sprayat eller något annat utan bara en ungefälit uppsättning... Tärnorna ska inte ha det så som på bilderna. frissan var inte nöjd med dom Vi ska nog dit en gång till verkar det som. Mitt e inte heller exakt. Men så e d...

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.