• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

    ja men jag börjar nog oxå tugga på allting snart!!!

    Blir ju galen!

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-14 12:41:07 följande:


    ja men jag börjar nog oxå tugga på allting snart!!! Blir ju galen!
    Nu ska jag ut o ta en bannana
  • Nienna


    Snart kommer Ella hem från skolan, då ska vi fika bullar och mjölk! Sen blir det en promenad med Buzz... Vad ska ni äta till middag idag? Här blir det nog korvstroganoff och ris.
  • Anja 19 juli 2008

    Mmm jag har kört nutrilett idag (ska göra slut på dem) och så kör jag kombinerad from i morgon fram till måndag, då kör jag på ren kur och ser om det går denna gången! haha

  • Pumpkin

    Här blir det nog bara en korv med bröd eller något, vad vi nu får tag i innan konserten.

  • Nienna

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-14 13:21:10 följande:


    Här blir det nog bara en korv med bröd eller något, vad vi nu får tag i innan konserten.
    Ja just det, BSB var det va? Själv var jag ju stort NKOTB-fan i början på 90-talet och de har ju återförenats och har/ska spela in en ny skiva!
  • Pumpkin

    Japp, Backstreet Boys EMD ska tydligen vara förband, så 14åringen inom en får en rejäl dos ikväll

  • Snitte- 5/7-2008

    hejsan hoppsan!

    anja tack för länkarna, de lättaste ser ut som de jag redan köpt och de är för tunga... jätte svårt detta

    KKC: Bra med 500 extra! grattis! sorry glömde kommentera korten jue...
    Verkligen jättefina!!!! otroligt vilket jobb de ser ju riktigt proffsiga ut!!

    pumpkin: är det ikvll konserten är? coolt med BSB hihi har en kompis som är ett stort faaan av de med

    och nu till fler roligheter: KLÄNNIGARNA HAR KOMMIT!!! Wiho!!! var tvungen att prova en tärnklänning för att se hur den satt och den var liiite stor men vi får se hur de sitter på rätt personer sen, annars får jag väl hjälpa dem att sy in dem lite, sprättlätt! Åh jag är så nöjd

  • Nienna

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-14 13:23:46 följande:


    Japp, Backstreet Boys EMD ska tydligen vara förband, så 14åringen inom en får en rejäl dos ikväll
    Mmm, Mattias ser ju inte så illa ut.
  • Pumpkin
    Snitte: Yes, ikväll smäller det!

    Skönt att klänningarna äntligen har kommit!

    Nienna: Själv föredrar jag Danny, men det är inte något större fel på någon av dem
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.