• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

    God morgon!

    Idag är jag hemma med sonen som har feber. Dottern fick åka taxi till skolan, så skönt att slippa åka iväg när man har en sjukling. Så idag blir det en slappardag.

  • Englali

    God morgon!

    Nienna: Åh idag önskar jag att jag också fick vara hemma. Jag avskyr måndagar Fast det var ju inte bra att sonen har feber, hoppas han kryar på sig snart!

    Återigen tjejer. Jag har beslutsångest. Krona eller inte krona!?! Igår kväll ville jag inte alls ha det... så nu på morgonen kikade jag på lite bilder och då, då vill jag aboslut ha det. Tror ni jag någonsin kommer att bestämma mig

    Nej... dags att ge sig iväg mot bussen.
    Ha en härlig dag tjejer!

  • KKC

    God morgon!

    Englali: Jag röstar på krona!

    Nienna: Trist att han är dålig! Jag känner mig fortfaran de lite retig i halsen men ikväll blir det sängen tidigt så är det säkert över imorn!

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon

    Anne, jaaaa vadårå Jag ÄLSKAR D.Y. (är verkligen inte så att jag ett countryfreak eller gillar all country, det smöriga motsvarar ju nästan svenskt dansband *urk och ryyys* ) men lite rockigare country är sååå bra och ofta så jä..la bra texter!

    jag faller för texter... Har nästan aldrig kunnat med någon svensk låt så jättemkt!

    Förutom Tekla då

    Sedan älskade jag faktiskt nordman när de kom... skiva ett och två. Älskar dem fortf. Och självklart Wilmer X och sen är ju Eddie Meduza cool men i övrigt är svensk musik lite nollställt för mig Visst är jag hemsk, hehe...

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    jag röstar oxå på krona... Hur var det nu! Hade du foto på den eller?

    Kan du inte fixa det annars, så vi får se den. Jag har glömt! Var den i guld eller silver?

    nyfiken... Jag gillar de där kronorna som är lixom gjorda i spunna silvertrådar (de moderna varianterna) med invävda pärlor typ... såååå fina Skulle passa sååå bra i sånt där stort, lockigt, lite vilt hår! Lite älvlikt.

  • Anja 19 juli 2008

    Men hallåååå

    är det INGEN här!!??

    Nienna, trist med sjuka barn men förstår att det var skönt att slippa bege sig ut

    Här försov vi oss så det blev lite kaotiskt i morse och cykeltur i fullt fläng till skolan... Emil kom i tid, skönt!

    Förklarade faktiskt på dagis ang Alices märken på armen, för alltså ungen sliter ju av sig kläderna så fort hon kommer in genom dörren där. Suck... Hoppas dom fattade att jag verkligen inte menade att sätta NAGLARNA i ungen, haha... De verkade inte så "oroade" över det dock... Hon HAR ju sån där superljus, supertunn hud, det vet nog dom oxå m tanke på att hon väldigt lätt får märken och sår om hon tex blir riven.

    jaja...

    vAd ska ni hitta på idag.

    Jag ska ju gå o träna FÖR FÖRSTA GÅNGEN med min toastmistress, men det vidriga är att jag ju har sååååå ont i magen, ränner på dass + har huvudvärk. Tror att denna veckas dåliga ätande (gräddmat och efterätt VARJE dag) + att jag sov typ NOLL inatt har gjort sitt.

    kanske vi bara anmäler oss på gymet idag och går på stan o fixar träningskläder istället (jag har inte ens ett par mjukisbyxor som man kan visa sig ute i, haha) och sedan tränar imorgon istället.

    Ska lägga upp det som förslag för min toastmistress. Blir det bättre så tänker jag dock träna för nu jä..lar vill jag komma igång! Längtar sååååå

  • Snitte- 5/7-2008

    Godmorgon tjejer!
    inatt har jag bråkat med alla som har med de där byggnadsställningarna att göra, slog till och med till en gubbe ( allt på dröm då naturligtvis...) men uuu så trött jag är nu, hårt att bråka med folk MEN det positiva är att jag har inte bölat ännu idag för det där

    Anja: jättesöt väska! klart du ska ha den!!! vad roligt att ni fann den!!!

    Englali: hmn... det beror lite på hur kronan ser ut... finns jätte söta kronor och så finns det katastrof fula kronor

    När jag var och prova min fyrsyr blev det problem med tiara.... den var för tung lixom.. jag ska ju ha ganska "löst" romantiskt draget bakåt och när man kikar på dina bilder ska ju då oxå ha det så frågan är om det FUNKAR med krona till den frisyren??

  • Snitte- 5/7-2008

    anja: hade oxå tänkt träna idag men nope... har inte ens klivit upp ur sängen idag.... jobbar em idag så nu ska jag Slappa! får väl resa mig och gå ut med hunden snart men hon sover fortfarande så nu är det lugnt

  • Anja 19 juli 2008

    De där kronorna jag menar är ju suuuperlätta väger typ inget

    snitte

    jag hade blivit vansinnig över det är m byggnadsställningarna. Fattar inte att dom inte tyckte det var något problem för de som gifter sig.

    På ett sätt hade det dock kunnat bli en cool grej. fattar du hur jag menar... tänker lite på såna där saker som blir trender, typ att fota sig i brudklänningen på lite "sjabbiga ställen" som bakgator m graffitti på väggarna, att trasha klänningen genom att ligga i strandkanten och sanda ner sig, att lixom ta foton som är i KONTRAST till allt det vackra.

    Du tror inte att ni hade kunnat prata m fotografen o lixom, få honom att göra nåt coolt av det istället! Det hade jag faktiskt kunnat gilla skarpt (har lite svårt för dom här traditionella fotona faktiskt)...



    Gör nåt häftigt av det

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.