• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

    Hmmm Anne

    jag tror inte du behöver mer än typ 20-25 g per gäst. Tänk på hur mkt 25 g smör väger coh tänk dig den vikten på godiset. Blir ändå en handfull lixom. Ska ju bara vara en liten nätt ask o den fyller man ju troligtvis inte HELT. Är ju bara helt symboliskt och lite kul!

  • Englali
    AnneiLund skrev 2008-04-13 22:58:40 följande:
    Ja vi ska ha Du är allt.......jag gråter så mkt just av den!!!!Sen funderar vi på de andra två.....
    Bra, den är så sjukt fin! Haha... det där är mitt bekymmer. Jag kommer ju storlipa i kyrkan, räcker ju liksom att höra musiken på datorn för att tårarna ska börja rinna...

    Japp, ví har haft en underbar dag o kväll!

    Den här låten är också med på favoritlistan föresten:


  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    ja den är verkligen sååå vacker. Var ju den jag skulle sjunga i kyrkan men jag har gett upp tanken pga åtsnörad korsett och all press/nervositet som troligtvis hade "sabbat" hela vigseln för mig.

    Otroligt vacker låt.

    Har inga hörlurar nu så jag vågar inte lyssna på dina låtar Anne, men denna visste jag ju hur den låter

  • Nienna

    Kärleken förde oss samman ska vi också ha. Sen är jag kent-fanatiker av stora mått (har alla skivor, har varit på två konserter de senaste månaderna, ska iväg på fler i sommar osv) men jag känner inte att Utan dina andetag är nån "bröllopslåt", vet att det är många som har den men jag skulle inte välja den.

  • AnneiLund

    Jag gillar inte riktigt meningen "Tänk ALLA famnar jag lämnat" låter ju som om man varit omkring sig lite om man säger så...

  • Anja 19 juli 2008

    7 oz skulle alltså räcka till 8 gäster.

    Du hade alltså behövt beställa 12 påsar á 7 oz. Inte billigt!

    jag kommer köpa vita o rosa dragéer av något slag på lösvikt Eller helt enkelt såna där röda geléhjärtan med socker på och svepa in i cellofan och knyta ett vackert band om!

    Är ju själva grejen som är det viktiga

  • Nienna

    Däremot kommer vi säkert att spela den (och många andra kentlåtar) på festen!

  • AnneiLund

    ÅHHHH
    Eva Cassidy...suck...så fiiiin!!!!


    Englali skrev 2008-04-13 23:04:31 följande:
    Bra, den är så sjukt fin! Haha... det där är mitt bekymmer. Jag kommer ju storlipa i kyrkan, räcker ju liksom att höra musiken på datorn för att tårarna ska börja rinna...Japp, ví har haft en underbar dag o kväll!Den här låten är också med på favoritlistan föresten:www.youtube.com/watch
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.