• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

    Sex på bröllopsnatten

    nä det bryr jag mig faktiskt inte ett dyft om...

    tror inte att någon av osskommer palla det. Vi ska festa all night long (inte nåt trams att vi tänker lämna festen före alla andra)... alltså vi har haft sex med varandra i 18 år, hehe...

    Sägs ju att det är väldigt FÅ par som faktiskt orkar/har sex på bröllopsnatten för man är HELT slut pga att dagen är så händelserik, så jag tänker att, blir det sex så blir det (japp klarar det även om jag har mens, beroende på vilken dag på mensen det är, för blöder jag för mkt så är det bara jobbigt) annars så blir det inte Känns inte viktigt lixom...

  • Nienna

    Nä, jag vet inte om det blir nåt av här heller men OM det blir så vill jag ju inte om jag har mens...

  • Anja 19 juli 2008

    Mmm det är större skillnad på moon-koppen men om du tittar noga på divan så har den en kant som är mkt mer uttalad, inte längst upp utan typ 1,5 cm ner... På min lunette så står den kanten kanske ut en millimeter medan den på divan ser ut att stå ut 4 mm typ.

    fniss

  • Englali

    Anja: Haha jo jag klarar det vid sex men annars avskyr jag allt sådant.
    Ska berätta ngt sjukt... ni kommer skratta ihjäl er. När jag skulle föra in en tampong en gång så for jag sååå illa av det och blev så yr att jag svimmade, slog huvudet i handfatet och fick en lindrigare hjärnskakning!!! *asg* hur sjukt är inte det?? Men jag KAN bara inte, hela kroppen låser sig och det svartnar för ögonen.
    Så är det med allt med kroppen. Skär jag mig så blir det världens panik o jag tuppar av, ska jag ta ett blodprov så är det superomständigt och tar nästan en halvtimma bara för att jag får sådan panik.
    Jösses... och jag vill ha barn tjejer. Vad säger ni om det, ni som redan har gått igenom det hela vägen...

    Huset ja, jo det är den vita trävillan. Gillar den skarpt, och läget framförallt!
    De 11.800 är det med drift och amorteringar och rubbet eller?

  • Anja 19 juli 2008

    sätt bilderna precis intill varandra så ser du det jag menar... Har för mig att silikonet i lunetten är mjukare oxå men det är jag inte 100% på, vet att divan har mjukare silikon än moon-koppen iallfall...

    Vi har valt de två bästa helt enkelt, för moon-koppen hade jag inte velat ha!

  • Nienna

    Englali - Då tar dina djuriska modersinstinkter över! Att föda barn är naturligt, det är det inte att föra in bomullstussar och silikontrattar!

  • Anja 19 juli 2008

    Det är med drift men inte med amorteringar

    Hihi ja du... men altså när du ska föda barn osv så har du inte så mkt val. Ungen måste ut hehe

  • Nienna

    Englali - Och allvarligt talat så tycker jag synd om dig, det måste vara jättejobbigt att ha det så!

  • Anja 19 juli 2008

    Däremot kanske du får svårt för alla kontroller och eventuella dropp osv som de måste sätta, men å andra sidan, du kommer fixa det för att du är tvungen!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.