• AoM

    Camebridgekuren - tråd 10

    Gamla tråden är stängd, här är den nya!

    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

    Joina oss på viktresan!

  • Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Evitas

    så nu va de dags.
    börjar idag. 87 kg. första målet är att va under 80 kg tills den 26/4. så exakt 2 v. lite nervös. har en tendens att ge vika varje gång jag böejar en diet, men denna ska hålla sig.

  • Mica o Krille

    Jag har inte druckigt nåt på 3 dar nu, idag ska jag börja igen. Har haft så fullt upp här hemma att jag glömt bort dryckerna plus att äta. Inte bra!!!!

  • AoM

    mica o krille

    då börjar vi båda idag :)
    Har just druckit min frukost, nu hinkar jag vatten!

  • Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-11 09:35:07 följande:
    mica o krilledå börjar vi båda idag :) Har just druckit min frukost, nu hinkar jag vatten!
    Det låter bra det. Ska jag börja hälla i mig vatten.
  • AoM

    just vattnet är det svåraste för mig, till slut smakar det bara illa!

  • Mica o Krille

    Ja det är jätte svårt att dricka så mkt vatten. Kan man inte smaksätta med citron?

  • AoM

    Sitter här och dricker vatten och försöker föreställa mig hur bra jag ska må när kilona försvinner!
    Att jag kan ha mina gamla kläder igen (som visserligen är GAMLA och inte alls moderna), men jag kommer iaf att kunna ha dem. Jag kommer att kunna bada utan att skyla mig bakom en handduk på stranden.
    Jag kommer att tycka om mig själv.
    Jag kommeri spegeln kunna se den söta tjejen jag vet finns inom mig.
    Och jag kommer kunna ha sex med min älskling utan att oroa mig över att jag måste hålla in magen :)

  • niklasbivandefru

    Nu har jag följd denna tråd på avstånd länge nog!! prövade min klänning igår o den passar fortfarande inte nå bra!! nu har jag inte tid att banta på "vanligt" sett!!
    På tisdag ska jag köpa cambride.
    Blir man mätt?
    Smakar dom lika illa som typ nutrilette?
    Panik kramar!!

  • EllaM

    Hej alla!

    Varit på resande for några dagar. Pulvrat morgon och kväll. Sallad till lunch, bara lite dressing. Dock så blev det makca på förmiddagsfikat igår och dessutom bröd till salladen (om än mörkt och nyttigt). Desutom blev det sushi häromdagen, trots sallad på lunchen. Och jag har ändå gått ner! Det går ju väääääldigt långsamt för mig. Nu har jag gått ner 7 kilo på cb på två månader, och innan dess två kilo bara genom att äta bättre, så nio kilo. 3 kilo kvar till målvikt och 5 kilo kvar till drömvikt! Nu måste jag försöka köra stenhårt. Vi funderar nämligen på att gifta oss redan i september istället för maj som vi planerat. Vi vill ju ha det enkelt och litet och hemligt och helst inte vänta så länge. Måste bara kolla att det funkar med ekonomi, tider för inblandade och att vi hinner få ihop allt. Drygt 4 månader kvar... det borde väl då??

  • AoM

    Hej!!
    JAg har testat nutrilett men det gick inte alls för mig. Jag älskar kakaon, alltså i cambridgekuren!! Så god! Mixar med 3dl vatten och fyra isbitar :)


    niklasbivandefru skrev 2008-04-11 10:26:26 följande:
    Nu har jag följd denna tråd på avstånd länge nog!! prövade min klänning igår o den passar fortfarande inte nå bra!! nu har jag inte tid att banta på "vanligt" sett!!På tisdag ska jag köpa cambride. Blir man mätt?Smakar dom lika illa som typ nutrilette?Panik kramar!!
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10