• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    Nu är vi tillbaka från midsommar firande och en helg i husvagnen. Hoppas att ni alla fick en trevlig helg.

    *Hilde!! STOR kram till dig, då jag vet vad det innebär att ha sömnbrist!!! Hoppas att hon snarast fattar att det är skönt att sova om nätterna

    *cm och apg, tack för blommorna

    *mc, hoppas att du finner orken att hitta tillbaka hit snart

    *äpv, trevligt att du tittade förbi. Du är saknad och jag tänker på er. Hoppas att det är bra med er

    *Gable, är det inte dags att vi tar oss i kragen och hörs av snart???!?!?!!? Du och jag som ändå bara sitter och pillar oss i naveln hela dagarna

  • Gable

    Janos - absolut!!

    Maken jobbar bara denna vecka, sen ska han vara hemma... Samtidigt som mig... Han kommer att inse vilka sötebrödsdagar jag har med E...

    Jag som gnäller på kvällarna och säger - jag är trött, får jag sova, mata mig, låt mig få vara i fred o pilla mig i naveln

  • Gable

    Alltså jag ska pilla mig själv i naveln. Han ska inte dit öht!

  • äntligen på väg
    Mitt första äkta skratt idag!
    (Innan har jag bara jobb-skrattat ahahahaaaaah...typ)
    Gable skrev 2008-06-22 22:43:19 följande:
    Alltså jag ska pilla mig själv i naveln. Han ska inte dit öht!
  • äntligen på väg

    Skönt att se er! Jag har varit riktigt dålig på att vara här. Ska skärpa mig

  • Fru Hilde

    Hej hej i stugan

    Kul att se dig ÄPV

    Janos jag tackar för omtanken. Här är ganska slitigt, men vi kör numera tvåskift om nätterna. Det funkar hyfsat. Ingen av oss orkar ta ansvaret hela nätter just nu, för vi behöver ju kunna få planera vår sömn så vi får hyfsat med sömntimmar för att orka jobba. Nästa vecka ska vi träffa en barnläkare. Jag hoppas verkligen på några goda råd.

  • mammacatta

    Jag har två arbetsdagar kvar. Idag och imorgon. Sen är jag ledig!

    Sovmorgon idag, tror du inte att W tyckte det var en bra idé att gå upp och kräva PiVe (TV) kl 6.48? Iförd en klängig L och inga linser hasade jag upp och drog igång... top celebrety weight-loss-countdown. 101 st. För du ska ge dig fasan på att det inte är barnpive då!

    Anne, du får byta till mitt jobb, där garvar vi rått och okultiverat flera gånger varje dag! Åt varandra, barnen, föräldrarna och framför allt åt mig. (stackarna är svältfödda på Klassens Clown:er)

    Jag börjar alltså inte förräns 10.30. Barnen dumpas 9.45 eller så, vafan gör jag uppe???

  • mammacatta

    Hörrni, snart är det dags för ännu en ny tråd! Är det nån som aldrig startat en tråd?

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!