• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • anne på grönkulla

    fasen, finns det en avkrok jag inte varit i än?

    Bilder började så smått komma på bloggen igår, mer kommer. Men först ska jag försöka kurera en öm nacke/axel...

  • janos

    *ler* Idag fick jag veta vad jag får i lön för tre tisdagar (maj månad): 2500:-. Det betyder att jag får ca 800:-/tisdag (6h 15 min) Det är väl inte illa!

  • Gable

    Snokade på Janos blogg - stora killen!! Håller med, tänder är INTE roliga. E har snart fått 5... När hon äntligen slutar gnälla så tar det några dagar och sen är det dags för en ny... Hur många får dom egentligen?!

    Hilde, vad har hänt med er blogg? Jag kommer inte in där öht!

    Apg, moucho money!! Du måste ha känt dig rik

  • janos

    Gable, du vet väl att det är 20 st mjölktänder som ska upp!
    Elias är det full fart på och idag, när jag skulle handla mat för midsommar, så kom han på hur man tar sig ur sitsen på kundvagnen Den ungen är nästan aldrig still.......inte ens när han sover. Han far som en propeller

    Apg, hoppas att handväskan blev tung

    Med risk för att jag inte hinner in här något mer innan helgen, så passar jag på att önska er alla en trevlig midsommar! Kram

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!