• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    Det är ju sant. Det är skönt att svalka av sig i källaren, när det är varmt.

    Helgen har varit lugn och skön. Inte det bästa vädret, men sällskapet och maten var dessto bättre.

    Själv då? Har du haft en trevlig helg med ditt staket? *Hmmmm, minns jag fel nu?* Skulle ni måla i helgen, eller hur var det?

  • Fru Hilde

    Tjenare allihopa

    Nu ska jag till jobbet... inte kul... men vad gör man?
    Nya jobbuniformen är asful och i tre storlekar för stort... minst. Önskar att de kunde komma på att de har en tjej på jobbet, så man kunde få kvinnostorlek på kläderna det här är nästintill mobbning att få gå runt i.

  • Gable

    Åhej, upp ur källaren nu! Det är kallt ute och värre blir det här nere i den råa källaren.

    Har shoppat *ännu mera* kläder till E idag. Hur mycket kan ett barn tänkas behöva?! Snart är det dags för Polarns rea... Dit måste ju fru G

  • Fru Hilde

    Ojdå Gable när börjar POP-rean? Man MÅSTE ju shoppa

    maken är ute och släcker skogsbrand i norra Halland. Han ringde just och lät lite uppskakad. Därav mitt tidiga morgoninlägg. Vinden gör att elden får möjlighet att skutta framåt alldeles för lätt. Flera villor var övertända. Man inser att det kan gå fort om olyckan är framme.

    Kram på er!

  • Fru Hilde

    hmmm är det bara jag som är igång idag ??

    ÅHEJ! ÅHÅ! ÅHEJ! *hivar upp tråden från avgrunden*

    Nu råkar jag veta att en o annan mä'nniska här tagit sig till Allralängstbortistan Hoppas hon har det riktigt göttigt

    Själv försöker jag klura ut hur man kan slippa rbeta på en usel arbetsplats... om det bara funkar att byta jobb, ja då kan det ju ta evigheters evighet innan jag slipper nuvarande... jag har ju så "fina2 arbetskamrater.... en nynazist, en sur snickare och så nu en fantastiskt envis sextrackasserare. Livet är underbart *urk*

  • janos

    *lyftkranen lyfter upp tråden igen från avgrunden*

    Nu får vi snart skämmas. Vi kan ju inte lyfta tråden från avgrunden varje gång.

    Idag har jag, Elias och en massa kompisar varit på Leos lekland och haft kul......så kul att Elias glömde bort att sova middag. Nåväl, det gör ju inte så mycket när han är så go och glad och har roligt.

  • janos

    Äntligen fredag och idag tar vi oss en tur med husvagnen igen. Det är skönt att få ha lite tid med familjen i lugn och ro. Ha en trevlig helg allihopa

  • anne på grönkulla

    Lyckats läsa lite... men prioriterat att få ordning på vardan sen vi kom tillbaks (inte - det står ouppackade väskor över hela hallen - vi gick o badade istället...)

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!