• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    Idag har varit en intensiv dag och imorgon blir ännu värre. Huvva! Hur kan folk tycka att det är kul att gå på stan?????? Jag bara undrar????????

  • Cybermamman

    mc, nu fick jag verkligen mitt årsskratt ... det var den mest komiska idé jag hört talas om på länge ... grattis till lärarna

    Fy jäkulen vilka duktiga barn det ska bli, tentar av NO och SO innan de börjat ettan. Hej och hå, elitdagis på hög nivå.

    janos, du måste träna dig om du ska bli en riktig cafe lattemamma. Fika, shoppa, fika, shoppa, fika

    apg, tror du det blir någon paj till oss om vi väntar snällt?

    Nu vet jag iaf att jag ÄR ung. Jag kan tvätta fötterna i handfatet. Jag vet inte hur jag bär mig åt men jag HAR skor på mig när jag gräver i trädgården, fötterna ser mer ut som om jag planterat i skorna än i krukorna. Stränsch.

  • janos

    Grattis Hilde! vilken tur att du gick ut nu, annars hade du kanske fått lärarna som mc pratade om

    apg, det är inte alls så synd om mig. Jag är ju mammaledig och får njuta av att se sonens framsteg varje dag. Det är en stor belöning bara det

    cm, jag behöver inte alls öva på att vara lattemamma. Jag har löst det bättre än så. En tjej från föräldragruppen tycker om att gå på stan, så jag behöver bara tala om vad jag behöver, så shoppar hon åt mig Var inte det ett bra förslag?!?!?!

    Imorgon åker vi med husvagnen över helgen. Det ska bli skönt, men vi kommer inte iväg förrän på em.....tyvärr! Nåväl, det blir säkert bra ändå. Hoppas att ni alla får en trevlig ledig helg. Sommar kramar i massor

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!