• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    Hejsan svejsan!
    Nu är vi hemma igen, efter en helg i husvagnen. Usch vad det känns som att det finns mycket att göra här hemma. Jag behöver nog inte ens rabbla upp en massa, för ni vet ju hur mycket det är att göra på våren.

    Hoppas att jag och maken kan hjälpas åt i helgen som kommer, för lillplutten är inte till mycket hjälp. Han vill mest bara HA hjälp

    Måste få berätta att han tog sina första egna steg igår, 8,5 månad gammal. Himmel och plättar vad vi kommer att få att göra i sommar med honom *torkar svetten ur pannan*

  • janos

    Ja, vilken kille! Han är så glad när han lär sig något nytt. Han skiner som solen mest hela dagarna. Det är så roligt att få dela hans vardag.

  • janos

    Jag ser att både Hilde och apg är här. Vad trevligt!

    Idag har vi ääääntligen fått sommar. 18 grader varmt och svag vind, sol. Tänk vad vi har längtat!

  • anne på grönkulla

    Jo, det är fint med mig, Maken kommer hit inatt så jag ska åka ut o hämta honom - min första biltur med ett ärende...

    O om en dryg vecka ska vi åka ut på äventyr. Men så funderar jag på att söka ett helt knäppt jobb...

  • janos

    Vad trevligt med besök! Vad spännande med äventyr. Vad innebär ett nytt jobb? Ännu-ännu-längrebortistan, eller söker du dig hemåt?

  • janos

    Ikväll har sonen bestämt sig för att INTE sova. Han kämpar och skriker och vrider sig. Jag har kämpat i en timme och sen tog vi upp honom 30 min. Nu har maken bestämt sig för att försöka. Det verkar inte så lovande......*suckar*

    Den pojken vill verkligen inte missa en enda minut av sitt liv med att sova.

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!