• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • anne på grönkulla

    Nä, barn behöver ju inte vara planerade, men för sin egen skull kan de ju få vara välkomna o efterlängtade!

    Nåja, sååå himla länge ska det väl inte dröja innan vi känner att det är dags iallafall. Men livet är inte så barnvänligt.

    Men mina funderingar på vad jag vill i livet är nog inte relaterade till det utan till jobbet o vad jag gör jämfört med vad jag tror att jag kan o sånt...

  • janos

    Grattis på födelsedagen janos!! Hoppas att du får en underbar dag.............på jobbet

  • Fru Hilde

    Ojdå Janos har du fyllt år? Jag missar ju allt... hmm inkluderat min egen födelsedag

    Grattis!

  • janos

    Kollegorna kom inte ihåg mig, men det gjorde maken. När jag kom hem så stod det en tårta i kylen. Inte illla!

    Tack apg, hilde och gable för hälsningarna. Kram

  • janos

    Idag har jag och sonen tagit våran första promis på en vecka, pga förkylning och taskigt väder

  • anne på grönkulla

    Oooh, najs! Här gör jag äppelsockerkaka, med tokmycket smör o ägg - det är min tur att ha bulle på jobbet imorrn o jag gillar att baka själv hellre än att köpa nåt till det.

  • Fru Hilde

    oh smör o ... mums tokmycket smör *slickar mig om munnen* Har inte ätit någon god kaka på tre veckor nu men så har jag gått ner lika många kg också. Får se hur ståndaktig jag är framöver, ibland blir jag sjukt godissugen.

  • janos

    Vad gott det lät med sockerkaka....*mmmmm*

    Bra jobbat Hilde!

    Här börjar ÄÄÄÄntligen solen och värmen komma tillbaka. Det är på tiden

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!