• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    *vinkar till apg*

    Här hemma sitter jag och Elias och poppar rixfm på datorn. Det är ju deras partykväll på nätet. Maken är säkert glad i hatten vid det här laget och blivande bruden skålar för fullt har jag fått rapport om via mobilen.

    *trånar* Vill oxå vara på möhippa och ha kul. I stället får jag sitta på golvet och leka med sonens traktor och hjälpa honom att öva på att gå.

    Vad gör du ikväll?

  • anne på grönkulla

    Läser o laddar för en ny vecka typ.

    Synd att ni inte kunde ha barnvakt så ni kunde ha fått gå båda två! Man kan ju faktiskt ha hur kul som helst även utan att dricka själv!

  • janos

    Vad skönt med en lugn kväll.

    Drickat är jag inte det minsta intresserad av, utan mer att få vara med dom andra, då jag/vi inte umgås med så många. Alla kommer nästan att vara där ikväll.

    Det hade löst sig så bra att jag skulle få ta med mig Elias dit, men nu gick det ju inte när han blev sjuk. Därför sitter jag här hemma och trånar. Jag vill inte att han ska behöva ha barnvakt för första gången, när han inte mår bra och är gnällig. Nåväl, jag kommer i alla fall att må bra imorgon

  • anne på grönkulla

    Det är klart att det är att få umgås som är grejen!

    men är grabben krasslig är det ju knepigare såklart.

    Här ska maken bli farbror igen i höst, förresten - berättade jag det?

  • janos

    Mulet och kallt, +3,5 grader! Blääääää! Vad hände med sommar värmen som vi fick smaka på förra veckan??

  • mammacatta

    Den åkte bort när jag kom hem.

    Fast här är det en helt OK majdag, varmt i solen å allt. *snörvel* Men det är pollensäsong vill jag lova.

    Åhhhååå, anne då kan du köpa på dig lite bäskläder å ge bort! Det är iallafall roligast att handla till den nya sorten.

  • Gable

    Jaaa, det är jättekul att shoppa bebiskläder! Finns så mycket fint!

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!