• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • Gable
    janos skrev 2008-05-15 08:44:47 följande:
    Här hemma går jag och bär på en 10-kilos klump, som har feber och vägrar att kliva ur mammas famn *tungt*Tack och lov så får han fortfarande plats i bärselen
    Stackars liten!
  • Gable

    NÄhäpp, nu ska det gosas med maken i soffan. Ett glas vitt vin och så ska jag ta mig en cigg. Mycket dumt!! Borde sluta så inte E lär sig några såna dumheter!!!!

    Gosigos på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mammacatta

    VIN!
    Det finns VIN!
    RIKTIGT VIIIIIN!
    *glad i hågen*


    Sitter å pimplar i mig i en väldig fart, har fått öltakt i armen, lär bli packad å tankad innan den här dagen är slut...

    Hursomhelst, är tebax från kreta, varmt, solbränd, tvättberg, 1200 bilder, tre timmar film.
    Här är det kallt.

    Vet ni att Knossos stänger kl 15 nuförtiden? Det vet jag iallfall. Jag och de 50 andra som gled in samtidigt som vi, strax efter 15.
    Chania ligger 2,5 timmar bort.

    Men annarst är olivolja GOTT, öl sådär och slovlaki standard för känliga magar.

  • janos

    Ja, äntligen fredag och äntligen börjar Elias bli lite bättre.

    Trevligt med resa mc. Det hade jag totalt missat att ni skulle bort. Kul sumering

    Imorgon skulle Elias ha fått åka på sin första (och troligtvis sista) möhippa. Nu slutar det med att maken och jag delar på dagen. Jag åker på möhippa på dagen (maken blir hemma med Elias), maken får fira blivande brudgummen på kvällen (och jag blev konstigt nog hemma då......hmmmmm) Det gör mig inte ett dugg, då jag ändå inte dricker något!

    Nåväl, nu ska jag gosa med maken i soffan, för det känns som det var evigheter sen vi pratades vid senast. Trevlig fredagskväll på er allihopa!

  • Fru Hilde

    Åh äntligen fredag !! Höll på att missa vilken veckodag det är...

    Gable jo, det är dumt att röka, men oj vad man kan längta ibland. Nu har jag ju tio gånger så stor anledning att låta bli... (dålig lunga) men inte ens den kunskapen är tillräcklig för att ta bort suget. Jag har fortfarande höger lunga fylld med vätska eller nja... inte fylld, men där är ca 1.5 dl... så rökning skulle inte vara nyttigt. Men på kvällarna när solen lyser, då är det fruktat jobbigt att inte få sätta sig på trappan med en cigg och en kopp te *längtar*

    föresten börjar jag få ordning på min uppsats nu inlämning till min handledare sker på måndag eftermiddag och slutinlämning (dvs. rättad och klar) sker veckan därefter ... så det här ska nog gå bra Jag hoppas på att bli hyfsat färdig imorgon... tänkte få hångla lite med maken också och vara allmänt mänsklig igen... kanske bli en hyfsad mamma också på kuppen.

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!