• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    Hej hej!
    Nu är jag och Elias hemma igen! Han är "bakis" efter allt som hänt, alla sena kvällar och lite sömn om dagarna, så han sov kl 11.15-11.55........sen somnade han 12.30 och sover ännu (kl13.40).

    Ikväll ska han och pappa vara hemma själva för första gången (en längre stund). Känns PYTON för mamma, men det är säkert nyttigt för oss alla tre.

    På återseenede imorgon! Kram

  • janos

    Hoppas att du får sova bättre i natt, apg!

    Ja, jag ska börja jobba lite grann. Jag kommer att jobba tis kl 15-21.15 under maj och juni. Juli blir jag helledig och sen aug-dec jobbar jag tis kl 15-21.15 och varannan lör kl 12-20. Det känns lagom att börja med och då kan vi vara hemma längre med Elias.

    Idag hade han feber för första gången och det kändes så trist att lämna dom. Jag fick lov att ringa två gånger och kolla hur det gick. Pappa var en klippa och tog så bra hand om honom.

    Nu ska jag gå och lägga mig. Natti natti

  • Fru Hilde

    JAG ÄR SÅÅÅÅÅ RÖKSUGEN !!!!! GAH!!!

    Hjälp mig snälla och tala om att det är DUMT ATT RÖKA

    blir alltid så här när jag stressar...

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-05-14 16:35:18 följande:


    Röksug, Hilde?
    JA...!
  • janos

    Här hemma går jag och bär på en 10-kilos klump, som har feber och vägrar att kliva ur mammas famn *tungt*

    Tack och lov så får han fortfarande plats i bärselen

  • anne på grönkulla

    oj, stackars liten!

    Här har jag lyckats gå från jobbet i tid o gå o träna för en gångs skull! *känns bra*

    O maken ska få nytt brorsbanr i höst!

  • Gable

    Hilde. Det är

    väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt

    Dumt att röka!

  • Gable

    sa jag att det är

    väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt

    dumt??

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!