• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • Fru Hilde

    Ö hmm Anne *blinkar menande* är du riktigt säker på att du talar sanning nu min goda fru på Grönkulla... ?

  • Fru Hilde

    Eller Nja nu har jag nog smuttat i galen tunna.... du är inte min fru. Se så fel det kan bli när man slinter mellan de dära tangentisarna! Jösses amalia...

    Nä vet ni vad nu ska jag underhålla min man istället. Han behöver bättre på sin dåliga humor.

    Kram och barhångel till er alla! *sladdrar vidare*

  • janos

    Här är promillen på minus och har varit det sista 16 månaderna

    ...och lika glad för det är jag, men gladast är nog räven

  • janos

    "god" morgon! *mutter mutter*
    Vilken tur att jag gick och la mig tidigt. Sonen har bökat i natt och dessutom vaknat tidigt. *mutter mutter* Han kan väl välja ETT av det.

    /kram från en trött mamma

  • Fru Hilde

    YES !!! YES !! YES !!! den lilla oansenliga boken/häftet som jag MÅSTE ha som hjälpreda till min uppsats. JAg hittade den på bokbörsen Den fanns bara som ref ex på UB och ett utlåningsex som givetvis var utlånat... ett litet grönt häfte från 1967, vilken tur att det finns internetbokhandlar.

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!