• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • Fru Hilde

    Så ja! nu har jag också hittat hem.

    Det är ju jobbigt att behöva bygga ny lya vareviga tredje månad!!!

    Kjamisaj! Till er alla från lilla byn mitt i skogen, fast nära stan

  • anne på grönkulla

    o jag lyckades inte ta mig till gymmet idag heller .-( men jag tror att jag är på väg mot punkten där suget att träna tar över lättjan, så vi hoppas på morgondagen!

  • Fru Hilde

    Oj oj det suget har jag inte stött på på mycket länge Jösses man är gammal och försoffad! :-0

  • janos

    Välkommen hem hilde!

    Igår åkte mamma hem , men Elias och jag laddar för en resa i maj, så det ser jag fram emot

    Idag ska jag och Elias försöka ta oss till Stor och liten och träffa lite mindre folk, så att han får lite roligt

  • Fru Hilde

    Trevligt Janos. Jag sitter i sängen med dator i knät och böcker oc papper kringspritt överallt Håller på att ladda upp en stunds studiediciplin igen!

    Jag fick ju en massa beröm för mitt val av uppsatsämne. Kul, men handledaren (och faktiskt min prefekt) bad mig att inrikta mig helt på teorin och skippa alla praktiska undersökningar. Så nu har jag plötsligt en helt anan typ av metod och har bara problemställningen kvar. Syfte och frågeställningar behöver skrivas om. Så jag tänkte därmed att jag ska läsa i en vecka för att få lite mer på fötterna och sedan skriva ihop frågeställninger osv till min handledarträff på torsdag. Nåja, det hade väl funkat om bara inte tösen fått vattenkoppor och svägerskan med barn fått magsjuka, och maken åkt iväg till mellanlångtbortistan halva veckan. Så nu sitter jag här med ångest. Jag vill inte ställa in handledarträffen, men om jag tittar på sidantalet jag måste läsa så blir jag deppad.... NÄPP nu SKA JAG PLUGGA !!!! *Skuttar ur BT och in i närmsta bok*

  • janos

    Vd du är duktig Hilde! Jag är värdelös på att plugga. Har NOLL självdiciplin. Dessutom lät din situation ganska tuff. Skicka över tösen hit, så tar jag hand om henne medans du pluggar.

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!