• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

    Hej allihop

    Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

    Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

    Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-03-30 18:02:30 följande:
    Ja du ska ABSOLUT köpa ditt set med underkläder, var hur söta som helst!!! Själv får jag snart gå naken.... suck
    Det blir om inte annat luftigt!! *fniss*
    Äsch du ska se.....när du hittar "the one-underkläderna" så trillar allt på plats!!

    Fast den bh du provade satt ju jäkligt fint!! Kanske måste prova ihop med klänningen ändå?!
  • AnneiLund

    jag vill titta på sundelius och jag vill prata lite med Chrissis....och så har jag och Anja en gång sett en ring worth dying for på Ullners...Men jag ska absolut till Sundelius. Tisdag?
    Fröken Planera skrev 2008-03-30 20:34:31 följande:


    Jag har fullt upp imprgon efter jobbet, annars har jag det ganske fritt på kvällarna resten av veckan. Vilken kväll passar dig, Anne? Jag har lite tillgodo hos Sundelius, så jag ska försöka hitta en ring där. Vilka butiker har du på G?
  • Fröken Planera

    Tisdag passar mig utmärkt. Jag slutar jobbet 16.00, så när som helst efter det. När passar dig?

  • AnneiLund

    Kanske kan försöka vara i Lund till klockan 16.30. Utanför hörnan vid Gleerups?

  • Embo81

    Anne!
    Vi ska köpa våra ringar på Chrissis, de gjorde även vår förlovningsringar. Vad är det för ring du har spanat in? *nyfiken!*


    AnneiLund skrev 2008-03-30 20:52:31 följande:
    jag vill titta på sundelius och jag vill prata lite med Chrissis....och så har jag och Anja en gång sett en ring worth dying for på Ullners...Men jag ska absolut till Sundelius. Tisdag?Fröken Planera skrev 2008-03-30 20:34:31 följande:
  • Anja 19 juli 2008

    Anne

    du är GALEN om du inte köper den ringen på Ullners...

    gillar dem sååååå skarpt och den ringen glittrade mer och var mer stilfull än alla andra ringar jag NÅNSIN sett...

    jag hade gjort VAD SOM HELST för den ringen... (så passa dig sen, om du nu köper den, hehe )

  • Anja 19 juli 2008

    Fröken planera... låter som såna smycken ajg vill ha...

    Ska ju ha hjärtan! kanske får ta en sväng till smyckesboden. Hur mkt gav du för dina smycken (förlåt ofin fråga, hehe)

    jag vill se både skor och smycken... lägg in bilder NUUUU...

  • Anja 19 juli 2008

    ingenjörsbruden... dina underkläder var SUPER...

  • labbråttan83

    Jag är också nyfiken


    Embo81 skrev 2008-03-30 21:27:59 följande:
    Anne!Vi ska köpa våra ringar på Chrissis, de gjorde även vår förlovningsringar. Vad är det för ring du har spanat in? *nyfiken!*
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4