• Nataluskan

    Mars April-tråden forts

    Tråden var stängd så jag startade en ny....
    Här är den gamla:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2645034-50.html

    Troll-P 1 mars Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand 5 mars Koh Lanta Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe 8 mars Munsala kyrka, Finland
    Synthetic 8 Mars Gustav Vasa Kyrka (Stockholm)
    080315 15 mars Bromma kyrka (Stockholm)
    L2K 15 mars Ösmo kyrka (Stockholm)
    Birella 17 mars
    MrsFllerA 20 mars Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78 29 mars Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Stjärnblomma 4 april stranden Ängelholm
    Nataluskan 5 april Polen- Gdansk (bor i Södertälje Borgerligvigsel 2 feb)
    Astriden 5 april Stora Holms Säteri Göteborh
    DetOrdnarSig 5 april Fasta paviljongen/Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    Aprill bröllop, 11 april, Teneriffa
    12april 12 april Vreta Kloster, utanför Linköping
    Tirus 12 april Brunnby Kyrka (Höganäs)
    Miss A 19 april Hemligt (Skåne)
    Tooticki 19 april S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419 19 april Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille 26 april Angarns kyrka. (sthlm)

  • Svar på tråden Mars April-tråden forts
  • MrsFellerA

    Nataluskan
    Jag var oxå oroligen inför bilderna. Speciellt inför det faktum att jag inte ville titta på dem i efterhand och se en stor flodhäst...mitt egna lilla problem med min storlek... Men när man väl är där så tänker man inte på det. Man kan bara le och vara lycklig och då blir bilderna spontana och vackra!

  • Nataluskan

    MrsFellerA: Och ni som var så fina
    Jag ska tänka på dina kloka ord, bara le och vara lycklig så blir det fint

  • Miss (snart mrs) A

    Nataluskan, lycka till! Härligt att ni åker imorgon, det kommer nog bli några härliga förberedelsedagar ni har framför er. Hoppas det bli alldeles kanonunderbart!

  • MrsFellerA

    Nataluskan
    Tack! Och du kommer att vara strålande vacker! Ska verkligen bli så spännande att höra om allting när ni kommer tillbaka. LYCKA TILL!!!

  • Nataluskan

    Tack tjejer!
    Jag hoppas jag har underbara bilder att visa.
    Jag tittar antagligen in en snabbis imorron bitti och ev nåt på måndag innan vi åker på bröllopsresan...

    Men LYCKA TILL ALLA NI SOM JAG GIFTER SIG I HELGEN, Stjärnblomma, Astriden och Det ordnar sig!!!

  • brud080419

    Nataluskan: Lycka till i helgen, jag ser fram emot att höra om ert bröllop och er tid i Gdansk när du kommer hem!

  • 080315

    Nu är jag tillbaka efter en jättebra bröllopsresa till New York, vi hade det verkligen kanon.

    Grattis till er alla som gift sig under senaste veckan, Mrs FellerA, ni var verkligen fina och vilken härlig solnedgång som bakgrund. Och stort lycka till till er som gifter er i helgen. Ska blir spännande att se bilderna sen.

    Idag ringde jag fotografen för att boka tid och kolla vilka bilder vi vill ha. Ska bli så spännande, vi har ju inte hunnit se några eftersom vi var bortresta. Längtar. Eller hoppas i alla fall. Tänk om man ser ut som skräp på alla bilder, det skulle ju vara lite trist när jag nu för en gångs skull var uppklädd till den prinsessa man alltid velat vara . Hoppas att det är som ni säger, att det lyser igenom att man är lycklig.

  • Nataluskan

    God morgon tjejer,

    Nu är det inte merän minuter kvar innan vi blir upphämtade för vidare resa till flygplatsen!

    Pirret är här fick sms på morronen från en kollega med lyckoönskningar fick kämpa med tårarna (redan?)..

    Grattis 080315! Ser fram emot att se dina foton när jag kommer hem.

    Lycka till alla ni som gifter sig i helgen!

    Nu är det tajm för mig
    (Provade klänningen en gång igår, den sitter lite löst och är lika vacker som jag ser den i mitt minne )

    Kram Natalie

  • MrsFellerA

    080315
    Tack!
    På korten i ditt galleri är du vacker - så det kommer du ju självklart att vara på fotografens bilder också!

    Nataluskan
    Lycka till med allt!!!

  • kikalt

    Tack för stödet! Jag har fortfarnade svårt att sitta, stå och gå, men det blir bättre och bättre för varje dag. En och en halv vecka kvar att återhämta mig på!

    Idag har jag beställt 3 10-p rosor till brudbuketten för ynka 225 kr. Det var annat än den lokala floristens bud på rosbukett med lite grönt runt för 1400 spänn!

Svar på tråden Mars April-tråden forts