• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

    Tvekade just om jag skulle se den filmen. Jag älskade verkligen boken.

    Men romantiskt larv är jag inne på.... 27 dresses är i den nivån.

  • FruTez

    Fasen alltså... en kortläsare på dörren in till lagret har fått fnatt och står och tjuter!!!! Det gör så ont i mina öron!! Tänk er att det låter som ett tinitusljud... *iiiiiiiiiiiiiih*

    Fan... så kommer det att hålla på tills reparatörerna kommer... jag blir galen! Den har redan stått och tjutit i 1,5 timmar!

  • FruTez

    Nides: Måste man köpa biljetter och så innan till deras koncert?

  • Ab fab

    Japp - nu är jag här igen.

    Händer inte så mycket idag. Jobbar, hostar o skall snart åka för att uppvakta min 18-åriga guddotter.

    R är sjuk o gnällig så jag skall väl åka hem o klappa på honom.

    Fredag åker vi till Stockholm. Vi skall bo hos svärföräldrarna. På lördag blir det lite shopping o fika med några vänninor. En som bor där och en som är på tillfälligt besök, middagsbjudning på lördag kväll. På söndag skall vi på Operan (det var julklappen) o så åker vi hem måndag morgon

  • Nides

    Låter bra Ab. Jag vill så gärna åka till stklm igen. Men vi få ta det snare i vår.
    Nu har jag boka massage till oss på lördag. Gott.
    På Anemonen, jag har ju 50% rabatt på enjoy där! Hurra!

  • Ab fab

    skönt med massage. vi har det här på jobbet, skall nog se om det finns tid i veckan.

    Stockholm är trevligt. Vi är ju där rätt ofta eftersom svärföräldrarna bor där. Men funderar allvarigt att åka på Europride i sommar.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....