• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • The Bumblebee

    grabbarna skrev 2008-03-16 10:54:36 följande:


    dom är bara lejda för det
    Vart hittar ni allt folk!?! Önskar att någon kunde komma och erbjuda sig...
  • grabbarna

    haha hon är fröken på ungarnas dagis och sambon känner mannen via fotbollen och jag ha nog lyckats ordna min kökshjälp också har ngr förslag i alla fall och på onsdag ska jag fråga en tjej om håret
    The Bumblebee skrev 2008-03-16 19:02:20 följande:


    grabbarna skrev 2008-03-16 10:54:36 följande:
    Vart hittar ni allt folk!?! Önskar att någon kunde komma och erbjuda sig...
  • The Bumblebee

    grabbarna skrev 2008-03-16 20:18:32 följande:


    haha hon är fröken på ungarnas dagis och sambon känner mannen via fotbollen och jag ha nog lyckats ordna min kökshjälp också har ngr förslag i alla fall och på onsdag ska jag fråga en tjej om håretThe Bumblebee skrev 2008-03-16 19:02:20 följande:
    Som vanligt får jag värsta ångesten att jag ligger så långt efter dig i all planering Å jag som gifter mig 2 månader innan dig...
  • jelikr
    grabbarna skrev 2008-03-16 20:18:32 följande:
    haha hon är fröken på ungarnas dagis och sambon känner mannen via fotbollen och jag ha nog lyckats ordna min kökshjälp också har ngr förslag i alla fall och på onsdag ska jag fråga en tjej om håretThe Bumblebee skrev 2008-03-16 19:02:20 följande:
    Ska oxå ha en "fröken" från barnas dagis som barnvakt till våra barn under dagen och natten...

    Grattis förresten du som ska bli faster...vad kul!!!
  • jelikr

    Tittade på ringar igår för fjärde gången och hittade äntligen rätt ring!!!
    Inte vad jag tänkt mig från början men den passade perfekt på mina små och smala händer , och så var den lite annorlunda...
    Känns sååå bra!!!

    Däremot är skorna fortfarande ett stort problem...
    Kollar alla butiker och provar allt varje gång jag är i stan , men icke...

    Jag är rädd för att jag inte kommer hitta nåt utan får nöja mig med ballerinaskor eller nåt sånt , men jag vill ju så gärna ha en liten klack!!!

  • grabbarna

    det är ju snart dags för studenskor och då kanske du kan ha turen med dig.

    kul att du hittat ring, jag och sambon är inte riktigt överrens men jag ska nog få han på bättre tankar

  • grabbarna

    fast jag kan lugna dig med att jag inte planerat klart nästan nåt i stora drag är det i princip klart men oj,oj vad mycket det är kvar.
    The Bumblebee skrev 2008-03-16 20:41:19 följande:


    grabbarna skrev 2008-03-16 20:18:32 följande:
    Som vanligt får jag värsta ångesten att jag ligger så långt efter dig i all planering Å jag som gifter mig 2 månader innan dig...
  • stfa

    Jag beställde också vigselring igår! Valde mellan 2 storlekar på diamanten (ska ha en solitärring som finns i mitt galleri) och jag fick inte tag på min M2b så jag beställde den mindre. Men nu när jag pratat med honom så tycker han självklart att jag ska ta den större Bara för mig att ringa dit imorgon och ändra beställningen, så jobbigt


    jelikr skrev 2008-03-16 20:58:12 följande:
    Tittade på ringar igår för fjärde gången och hittade äntligen rätt ring!!!Inte vad jag tänkt mig från början men den passade perfekt på mina små och smala händer , och så var den lite annorlunda...Känns sååå bra!!!Däremot är skorna fortfarande ett stort problem...Kollar alla butiker och provar allt varje gång jag är i stan , men icke...Jag är rädd för att jag inte kommer hitta nåt utan får nöja mig med ballerinaskor eller nåt sånt , men jag vill ju så gärna ha en liten klack!!!
  • grabbarna

    ja det är snyggt med en sådan ring, inte min stil dock men jag kan tycka det är snygg på andra kul att du hittat det du vill ha det som krånglar till det lite för oss är att sambon också ska ha ny ring för han kan inte längre ha sin förlovningsring och då tyckte han att han lika gärna kan köpa en ny så vi tittat på sådana som är likadana men där det finns stenar i den åt mig.

    jag har för övrigt två "förlovningsringar" en som jag fick när vi förlovande oss som jag dock inte kan ha eftersom mina fingerleder har blivit större efter ungarna och en som jag fick när han friade och frågan är ju lite vem ska jag använda?

  • jelikr

    Tänkte passa på att önska er alla en RIKTIGT GLAD PÅSK!!!!

Svar på tråden ny övikstråd