• grabbarna

    ny övikstråd

    Om inte jag är helt fel ute så stängs tråden nu så därför blir det en ny

    gamla tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 13:12
    GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

    080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

  • Svar på tråden ny övikstråd
  • jelikr
    grabbarna skrev 2008-03-14 12:16:22 följande:
    jaha..hoppas det här är veckan jag får den då för jag/vi får en bara 1g/mån
    Du kanske inte vill säga det men frågar ändå...Var bor du om du bara får den 1ggn/mån???
    Vi bor i Hemling 5 mil från Övik och får den varje fredag...
    Knepigt!!!
  • jelikr

    Maila till tidningen7 och berätta att ni ska gifta er och gärna vill ha ett nummer , då brukar de kunna skicka....

    Aj måste gå min lilla dotter lyckades sätta på en lampa och bränna sig på den....

  • grabbarna

    ah ja det skulle jag ju kunna göra ska kolla posten först bara ska ev in till stan i morrn och då kan jag ju annars ta en då.
    sambon ska spela poker ikväll så det beror lite på hur han mår i morrn

  • jelikr

    Efter en hel del tårar är jag nu tillbaks.....

    Grabbarna : Har precis läst 7:an och kan inte säga att du missar så mycket om du inte får den...
    Det var mest annonser som man kanske kan ha nytta av.
    Ett reportage om ett par som gifter sig i augusti , sen inte mycket mer....

    Men du kan ju alltid kolla om du får tag på den....

  • grabbarna

    ingen 7 i posten idag men då behöver jag inte gräma mig då.

  • grabbarna

    Jag ska bli faster! Gissa när? i början av augusti!! det är säkrast för henne att hon kniper ihop

    lite roligt är att brorsan fru är född den 5 maj deras yngsta barn den 6 maj och vår yngsta kom den 5 maj! blev lite skraj att det skulle bli samma dag som kusinen vilket kan vara lite trist vad gäller kalas men nu ordnade det sig men...den 6 aug är vår äldsta född få se om dom prickar in den dagen istället nu då.

  • grabbarna

    det går framåt med planeringen idag tackade det par vi frågade om dom vill vara bartender resp barnansvaring ja och tyckte det var jättekul att vi frågade, dom ville inte ens tänka efter utan svararde JA direkt

    så nu har vi en jättegullig förskolelärare som ska hålla kolla på barnen vilket känns bra.

  • miapias
    grabbarna skrev 2008-03-15 18:08:51 följande:
    det går framåt med planeringen idag tackade det par vi frågade om dom vill vara bartender resp barnansvaring ja och tyckte det var jättekul att vi frågade, dom ville inte ens tänka efter utan svararde JA direktså nu har vi en jättegullig förskolelärare som ska hålla kolla på barnen vilket känns bra.
    är det några av bröllopsgästerna eller är det lejda bara för det??
Svar på tråden ny övikstråd