• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Munchkin
    batwomen skrev 2008-06-02 08:44:02 följande:
    Jag har för mig att det finns en sömmerska bakom sandbergs el. Det finns en på blocket oxå under tjänster. vet inget om dessa två men de finns
    Ja, jag lyckades hitta till hon som är bakom sandbegs el och under över all under, min klänning blir klar på torsdag eftermiddag
  • Thildra
    Camsan skrev 2008-06-02 06:32:12 följande:
    Thildra: Grattis till er. Hoppas ni blev nöjda över dagen!!!
    Tack! Vi är helnöjda med dagen/kvällen.
    Enda "problemet" vi hade var en hypernervös kantorsvikarie som spelade både fel o falsk i kyrkan. Det var mycket tråkigt och nåt jag störde mig grymt på, men jag tror att det var anledningen till att jag kunde hålla mig från alla lilleskutt-tårar. Inget ont som inte har nåt gott med sig, alltså!

    Nu e jag nästan lite avis på er som fortfarande inte har gift er!
    Vill ju göra om det igen för att det var sån underbar känsla och dag. Men hoppas verkligen att jag inte behöver göra det.

    Lycka till, alla ni rara!
  • Nomea
    Filifjonkan2 skrev 2008-06-02 19:46:15 följande:
    när får vi se bilder????
    Ja, när får vi se bilder!?
  • tomtebobrud

    Måste få fråga om någon ska eller har gjort hår och make på Hårizont?
    När jag kollar deras hemsida och priser så står det "brudklädsel" för 1800 och vidare håruppsättning 700-850 och sedan make up 350 ???
    Vad är då brudklädsel kändes ju väldigt dyrt att få på sig klänningen för 1800!!!

    Ja jag kanske svamlar...

    Grattis Thildra .

  • ina ina

    Här är ännu en som blev fru i lördags

    Strålade fint väder - en underbar dag helt enkelt, allt blev så himla lyckat! Väntar med spänning på bilderna fotografen tog

  • Thildra
    Filifjonkan2 skrev 2008-06-02 19:46:15 följande:
    när får vi se bilder????
    När jag har fått dem av vår fotograf och har lagt upp dem på vår hemsida!
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..