• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Camsan
    Nomea skrev 2008-05-19 06:28:46 följande:
    Ok, så nu e det bara att vänta då? Men vad säger att inte du åker på möhippa även fast han jobbar då?
    Sant, men då måste de ju ha fixat med barnvakt.. Mamma lär ju vara med men hennes sambo kan ju ha sonen men det känns som det är mycket jobb Men jag kommer ju inte att klara mig så det är bara att gilla läget
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-05-19 13:01:09 följande:
    Sant, men då måste de ju ha fixat med barnvakt.. Mamma lär ju vara med men hennes sambo kan ju ha sonen men det känns som det är mycket jobb Men jag kommer ju inte att klara mig så det är bara att gilla läget
    Man vet ju aldrig när det händer..!
  • Nomea

    Någon som vet av någon som har en veteranbil som man kan hyra? Alltså med nån chaufför..

  • Camsan
    Nomea skrev 2008-05-19 14:45:40 följande:
    Någon som vet av någon som har en veteranbil som man kan hyra? Alltså med nån chaufför..
    Ska kolla med han där hemma om han vet av någon.
  • umekicki79
    Nomea skrev 2008-05-19 14:45:40 följande:
    Någon som vet av någon som har en veteranbil som man kan hyra? Alltså med nån chaufför..
    Jag har för mig att Göstas loge har en massa veteranbilar... kolla med dom!
  • Nomea

    Ja Göstas har 3 bilar... men det va ingen av dom som jag riktigt föll för...

  • Filifjonkan2

    hej hej tjejer hur går alla planer??? själv har folk börjat att anmäla sig så dfet är hur kul somhelst verkar som de flesta kommer ;)

    en träff kanske skulle passa snart???????

  • batwomen
    Filifjonkan2 skrev 2008-05-20 07:54:06 följande:
    hej hej tjejer hur går alla planer??? själv har folk börjat att anmäla sig så dfet är hur kul somhelst verkar som de flesta kommer ;) en träff kanske skulle passa snart???????
    Träff Ja!
    Anmälningar näää bara några som inte kan
    iofs så går min anmälan ut 1 juli så de har ju en stund på sig...
  • 18maj

    Så var man nu Fru! =))
    Vi fuskade ju, och körde dop o vigsel samtidigt. Men festen har vi sparat till ihöst! Känns skönt att dela upp det för oj vad man blir tagen av dagen! Fast å andra sidan kan man nog speeda till sig för festen oxå, sååå.. Men för oss passade det här bra. Inbjudningarna tll festen gick ut i söndags så tfn började ringa igår, skoj skoj!

    Såg frågan kring mammans kläder i rött - kolla med högtidskläder, de har faktiskt allt möjligt att köpa till hyfsat vettig kurs.

  • Camsan

    Sitter i ett jäkla dilemma.. Beställde ju en klänning från Trader som jag fick igår. Den skulle vara måttbeställd men den är ca 2 nummer för liten så de har sytt den fel(det saknas ca 10-15 cm bak i ryggen även fast det är korsettsnörning, har svårt att tänka mig att det går att göra något snygg för att fixa det hela). Försökt att få tag i säljaren men telefonnummret har upphört så jag har bara mail till säljaren. Var och provade en ny klänning i dag och den går på 7000 med lite ändringar. Så då är det ju frågan om jag kan få tag i säljaren och att han betalar tillbaka mina pengar eller om jag måste sälja den själv.

    Sen klänningen som jag hittade var en annan tjej intresserad av att prova och jag har fått lägga undan den tills i morgon. Om jag väljer att avvakta så finns ju risken att jag står där igen utan klänning för den andra tjejen kanske köper den. Känner VÄLDIGT stor panik nu och jag vill bara sätta mig ned och gråta....... 6 veckor kvar till bröllopet

Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..