• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • FruKjörling

    yes make up stor har små stenar brukar vara ett par st i en rund liten burk kostar nog en bit över hundringen kommer inte ihåg priset... men man kan kolla på deras hemsida ibland så har dom priserna utskrivan :D

  • Fru G 08

    Har ngn tips på vart min underbara mamma kan shoppa ngn vacker klänning - eller hyra?
    Helst ska den vara i rött och gå strax nedanför knäna. Och inte alltför dyr....

  • Nomea
    FruKjörling skrev 2008-05-15 09:19:49 följande:
    yes make up stor har små stenar brukar vara ett par st i en rund liten burk kostar nog en bit över hundringen kommer inte ihåg priset... men man kan kolla på deras hemsida ibland så har dom priserna utskrivan :D
    Ok, ska kolla det Tack
  • Nomea

    Fru G 08 skrev 2008-05-15 14:15:43 följande:


    Har ngn tips på vart min underbara mamma kan shoppa ngn vacker klänning - eller hyra? Helst ska den vara i rött och gå strax nedanför knäna. Och inte alltför dyr....
    Om ni har tid så går det ju alltid att få tag i en fin och billig klänning på "kinaföretagen"... t.ex. www.1koo.com eller jag tror det är www.gojane.com
    Annars så blir det kanske nån affär i stan, beroende på vilken sorts klänning och prisklass...?
  • Camsan

    Någon som har bra tips på trubadur/duo som spelar här i stan? Bandet som vi hade bokat har hoppat av tyvärr..

  • Thildra
    Camsan skrev 2008-05-16 15:18:28 följande:
    Någon som har bra tips på trubadur/duo som spelar här i stan? Bandet som vi hade bokat har hoppat av tyvärr..
    Vi ska ha tjejen & killen som sjöng på bröllopsmässan i våras, fast bara i kyrkan. Men de kör helkväll om man vill.
    Duktiga och billiga.

    Sen vet jag att UMS(Umeå Musik Service) hyr ut trubadur/DJ-paket...
  • Camsan
    Thildra skrev 2008-05-16 21:20:06 följande:
    Vi ska ha tjejen & killen som sjöng på bröllopsmässan i våras, fast bara i kyrkan. Men de kör helkväll om man vill.Duktiga och billiga.Sen vet jag att UMS(Umeå Musik Service) hyr ut trubadur/DJ-paket...
    Tack!!!!!!!

    jag är så himla paranoid nu för tiden.. Går bara och väntar på att jag skall bli plockad på möhippa vilken helg som helst nu. Är helt övertygad att han jag skall gifta mig med vet och det gillas inte.. Hade afterwork med jobbet i går och sedan träffade jag mina bästa vänninor på stan och de frågade vad jag skulle göra i dag så sa jag att jag ligger nog bakis. Då flinade de.... Givetvis har jag varit jättenervös över att de kanske plockar mig idag... Jag håller på att bli knäpp
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-05-17 09:15:35 följande:
    Tack!!!!!!!jag är så himla paranoid nu för tiden.. Går bara och väntar på att jag skall bli plockad på möhippa vilken helg som helst nu. Är helt övertygad att han jag skall gifta mig med vet och det gillas inte.. Hade afterwork med jobbet i går och sedan träffade jag mina bästa vänninor på stan och de frågade vad jag skulle göra i dag så sa jag att jag ligger nog bakis. Då flinade de.... Givetvis har jag varit jättenervös över att de kanske plockar mig idag... Jag håller på att bli knäpp
    Har det blivit nån möhippa då?
  • Camsan
    Nomea skrev 2008-05-18 14:36:39 följande:
    Har det blivit nån möhippa då?
    Nopp, jag klarade mig i helgen. Så nu är det nästa helg att gruva inför och helgen innan midsommar som är kvar. De andra helgerna som är kvar är bokade av sambon, hans svensexa är nu den 31/5 och helgen efter jobbar han hela helgen.
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-05-18 17:51:20 följande:
    Nopp, jag klarade mig i helgen. Så nu är det nästa helg att gruva inför och helgen innan midsommar som är kvar. De andra helgerna som är kvar är bokade av sambon, hans svensexa är nu den 31/5 och helgen efter jobbar han hela helgen.
    Ok, så nu e det bara att vänta då?
    Men vad säger att inte du åker på möhippa även fast han jobbar då?
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..