• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-05-02 13:03:02 följande:
    www.blocket.se/vi/15710734.htmSå här ser min klänning ut som jag beställt från Tradera. Lite roligt att se en på blocket "live" så man får ett mer hum om hur den ser ut.
    Jätte fin!
  • Thildra
    annaomatte skrev 2008-05-02 13:09:53 följande:
    Hej på er! Tänkte bara lägga in ett väldigt gott ord för klänningar från www.littlecoral.com. Fick min klänning, tärneklänningen och näbbklänningen precis i rätt storlek (måttbeställda) och färger. Otroligt välsydda och jättefina. Jag kan verkligen rekommendera att beställa därifrån! :D
    Jag med!
    Beställde min klänning därifrån. Det gick fort, bra kvalitet och den satt perfekt!
  • brud070719

    Hej
    Måste passa på att tipsa om den bästa präst jag har träffat hittills, nämligen Lisa Tegby. Vi hade henne när vår dotter döptes och jag tycker att hon var fullkomligt underbar. Om vi skulle ha gift oss i Umeå så hade jag utan tvekan valt henne!

    Måste även berätta att jag fick reda på att vår präst som vi ska ha i Nybro är bög. Tycker faktiskt det är riktigt kul INte varje dag man träffar på en präst som är det!

    Jättefin klänning förresten!!!

  • ina ina

    Hej tjejer!
    Nu behöver jag er hjälp, vi har fått kalla fötter ang. kyrklig vigsel och eftersom Helena Elisabeth inte tillhör svenska kyrkan utan ägs av Västerbottens museum så är det ju helt ok med en borgelig vigsel där - någon av er som vet av någon bra vigselförättare?

  • FruKjörling

    www.littlecoral.com Tjejer ni som beställ här ifrån hur lång tid tog det ? Har ju en super fin klänningen men kommer vara gravid i v 20 när vi gifter oss och är lite orolig att den inte går att göra snygg för magen..... känns som jag måste skffa mig en reserv om den inte blir bra och på den sidan fanns det ju många vackra och billiga *S*

  • ina ina
    FruKjörling skrev 2008-05-04 20:30:53 följande:
    www.littlecoral.com Tjejer ni som beställ här ifrån hur lång tid tog det ? Har ju en super fin klänningen men kommer vara gravid i v 20 när vi gifter oss och är lite orolig att den inte går att göra snygg för magen..... känns som jag måste skffa mig en reserv om den inte blir bra och på den sidan fanns det ju många vackra och billiga *S*
    Grattis!
  • FruKjörling

    ina ina skrev 2008-05-04 20:32:33 följande:


    Grattis!
    Tack !
  • PN78

    brud070719 skrev 2008-05-03 21:04:29 följande:


    Hej Måste passa på att tipsa om den bästa präst jag har träffat hittills, nämligen Lisa Tegby. Vi hade henne när vår dotter döptes och jag tycker att hon var fullkomligt underbar. Om vi skulle ha gift oss i Umeå så hade jag utan tvekan valt henne!Måste även berätta att jag fick reda på att vår präst som vi ska ha i Nybro är bög. Tycker faktiskt det är riktigt kul INte varje dag man träffar på en präst som är det!Jättefin klänning förresten!!!
    Håller med om det du skriver om Lisa Tegby. Min tjejkompis har haft henne till alla deras barns dop och hon är kanon. Vi kommer använda henne som präst till vårt bröllop 14/6.
  • PN78

    FruKjörling skrev 2008-05-04 20:30:53 följande:


    www.littlecoral.com Tjejer ni som beställ här ifrån hur lång tid tog det ? Har ju en super fin klänningen men kommer vara gravid i v 20 när vi gifter oss och är lite orolig att den inte går att göra snygg för magen..... känns som jag måste skffa mig en reserv om den inte blir bra och på den sidan fanns det ju många vackra och billiga *S*
    Grattis grattis, en till stor sak att se framemot.
  • Nomea
    FruKjörling skrev 2008-05-04 20:30:53 följande:
    www.littlecoral.com Tjejer ni som beställ här ifrån hur lång tid tog det ? Har ju en super fin klänningen men kommer vara gravid i v 20 när vi gifter oss och är lite orolig att den inte går att göra snygg för magen..... känns som jag måste skffa mig en reserv om den inte blir bra och på den sidan fanns det ju många vackra och billiga *S*
    Grattis!
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..