• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • tomtebobrud

    Fick offerten idag.. men vi har varit i kontakt med en annan cateringfirma så nu ska vi jämföra lite.
    Tycker också att hon verkar ha stenkoll. Men hon skulle ha 80 kronor per person för servering, har fått ett annat namn som burkar servera ute på Göstas loge så vi får se...

    Har smakat hennes mat på andra bröllop och den är helt okej så det är inte för det.

    Vi ska ha Whalter Hjort han döpte vår yngste son och jag tycker han är hel cool.

  • umekicki79

    TACK SNÄLLA!! Nu har jag ju iallafall två präster att googla :D

  • Duchess

    Du kan få några till :)

    Det finns flera bra präster här i Umeå. Några fler:

    Lars Segerstedt och Linda Annersten (Mariakyrkan), Monica Andersson (Ålidhem), Mattias Sahlén (Umeå stad), Johannes Dencker (Grisbackakyrkan), Staffan Nygårdh (Teg), Susanne Dahl (Ersboda)... och några till. Men där har du några fler bra namn


    umekicki79 skrev 2008-04-29 21:04:16 följande:
    TACK SNÄLLA!! Nu har jag ju iallafall två präster att googla :D
  • Munchkin
    Duchess skrev 2008-04-29 21:13:10 följande:
    Du kan få några till :)Det finns flera bra präster här i Umeå. Några fler: Lars Segerstedt och Linda Annersten (Mariakyrkan), Monica Andersson (Ålidhem), Mattias Sahlén (Umeå stad), Johannes Dencker (Grisbackakyrkan), Staffan Nygårdh (Teg), Susanne Dahl (Ersboda)... och några till. Men där har du några fler bra namn
    Vad kul at du nämnde Staffan Nygårdh som bra präst, för det är han som ska viga oss
    (Kom jag fram till efter att ha kollat tegs församlings hemsida efter direktnummrena till prästerna....har otroligt dåligt namnminne när jag pratar med nån i telefon så namnet hade jag glömt bort 3 sek efter han presenterade sig)
  • Duchess

    Jag tog bara några namn som jag kom att tänka på, och det finns naturligtvis fler bra präster. Men Staffan är ett bra val

    Några fler som jag kan rekommendera: Susanne Kostet (Ålidhem), Anders Sandberg (Ersmark) och Ulrika Markgren (Teg).

    Några som jobbar en bit utanför stan, men kanske kan tänka sig att ta en vigsel i Helena Elisabeth: Terese Hedman (Sävar) och Åsa Edvinsson (Bygdeå).

    Nu borde väl umekicki79 ha några att välja på

  • Nomea

    Linda Annersten (Mariakyrkan)
    Hon hade vi när yngsta dottern döptes Jätte bra präst!

  • umekicki79

    OJ.....ehhhh.... Vart ska jag börja!!! :D TACK igen alla! Nu har jag många att välja bland! tihi

  • Silvergalen

    Vi ska också ha Walter Hjort. Har bara pratats via telefon. Han ringde mig på mobilen och sa "har du äntligen slagit till?". Jag blev lite fundersam eftersom han inte presenterade sig först...

  • pialotta124

    Hej på er! Här kommer en blivande brud som bor i Umeå, men som gifter sig i Boden-gills det? Jag undrar om ni kloka kvinnor vet var i Umeå man kan kema sin brudklänning så att inte alla pärlor tvättas bort?

  • PN78

    Vet inte ifall ni funderat på gästbok, jag hittade i a f en på Ordning & Reda igår som jag tyckte om. Bild finns i mitt galleri.

Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..