• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Munchkin

    Nån som var på bröllopsgrejjen på MIO idag? var det nåt att ha?

  • Filifjonkan2

    vi var dit en snabbis och tittade när de gjorde iordning brudparet.... sen såg jag att guldsmedjan hade ett bord där så vi tittade på ringar....

  • Camsan

    vi var på 30 års fest igår och mina vänner erkände att det blir en hippa för mig. Har en känsla av att det blir i slutet av maj för min del, dagen efter min födelsedag. Jag bad min bästa vän att gör inget som innebär att jag skall springa på stan och göra bort mig utan jag vill ha lite aktion. Sen erkände de att allt är redan planerat *ojoj* Det är med lite skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det.

    Har äntligen fått igång våran router så jag liggger i sängen och surfar numera.

    I morgon blir det att träffa vännerna och planera bröllopet i mer detalj så de vet vad de skall göra den dagen. Skall sätta mig nu och göra frågor till en tipsrunda som gästerna skall få gå innan vi kommer upp till lokalen.

  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-27 11:19:39 följande:
    vi var på 30 års fest igår och mina vänner erkände att det blir en hippa för mig. Har en känsla av att det blir i slutet av maj för min del, dagen efter min födelsedag. Jag bad min bästa vän att gör inget som innebär att jag skall springa på stan och göra bort mig utan jag vill ha lite aktion. Sen erkände de att allt är redan planerat *ojoj* Det är med lite skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det.Har äntligen fått igång våran router så jag liggger i sängen och surfar numera.I morgon blir det att träffa vännerna och planera bröllopet i mer detalj så de vet vad de skall göra den dagen. Skall sätta mig nu och göra frågor till en tipsrunda som gästerna skall få gå innan vi kommer upp till lokalen.
    Va kul att du får en möhippa!
    Själv så tror jag inte jag får nån... min tärna bor inte här och kommer inte att kunna komma hit föränn på torsdagen innan, tidigast...

    När va det ni skulle gifta er? Jag e så himla glömsk! :-O
  • Camsan
    Nomea skrev 2008-04-28 08:01:45 följande:
    Va kul att du får en möhippa! Själv så tror jag inte jag får nån... min tärna bor inte här och kommer inte att kunna komma hit föränn på torsdagen innan, tidigast... När va det ni skulle gifta er? Jag e så himla glömsk! :-O
    Vi gifter oss den 28/6. Fast du kan ju aldrig vara säker på att de inte har fixat något.
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-28 13:44:23 följande:
    Vi gifter oss den 28/6. Fast du kan ju aldrig vara säker på att de inte har fixat något.
    Nej, det kan jag ju inte. Men jag tror inte att det blir iaf... Känner inte så många här i Umeå, har bott här 1½ år bara... Så mina vänner är ju inte här...
  • tomtebobrud

    Hej!
    Någon här som ska ha Annas catering till ert bröllop?
    Vi hade tänkt det hon har varit här och pratat men skulle skicka offert , den har inte dykt upp.
    Hon var här för snart 2 månader sedan .. jag har ringt upp henne och sagt att vi inte fått den + att jag mailat, men icke.
    Tycker det är lite nochanlant så vi funderar på att skippa henne. Någon annan som varit med om samma sak?

  • PN78
    tomtebobrud skrev 2008-04-28 18:07:35 följande:
    Hej!Någon här som ska ha Annas catering till ert bröllop?Vi hade tänkt det hon har varit här och pratat men skulle skicka offert , den har inte dykt upp.Hon var här för snart 2 månader sedan .. jag har ringt upp henne och sagt att vi inte fått den + att jag mailat, men icke.Tycker det är lite nochanlant så vi funderar på att skippa henne. Någon annan som varit med om samma sak?
    Vi bokade hennes i början av året och har inte fått någon offert heller. En kompis använde henne förra året och ingen offert kom. Alla priser står på hemsidan så jag har bestämt mig för att skita i offerten. Enligt alla som anlitat henne är det väldigt god mat och de har verkligen koll på läget.
  • PN78
    Nomea skrev 2008-04-28 08:01:45 följande:
    Va kul att du får en möhippa! Själv så tror jag inte jag får nån... min tärna bor inte här och kommer inte att kunna komma hit föränn på torsdagen innan, tidigast... När va det ni skulle gifta er? Jag e så himla glömsk! :-O
    Jag fick min möhippa i lördags, hade ingen aning och blev lurad rätt rejält. Vi gifter oss 14/6 så det var ute i god tid. Vansinnigt kul och roligt att få alla tjejkompisar samlade samtidigt. Det har nog aldrig hänt tidigare.
  • Thildra
    Nomea skrev 2008-04-28 15:02:48 följande:
    Nej, det kan jag ju inte. Men jag tror inte att det blir iaf... Känner inte så många här i Umeå, har bott här 1½ år bara... Så mina vänner är ju inte här...
    Samma problem har jag!
    Alla mina vänner är utspridda över landet. Min tärna har dessutom lite halvtaskig ekonomi så jag tror inte hon har råd att åka ned hit enkomt för hippan. Iof vet man ju aldrig, men jag tvivlar på att det blir nåt.

    Nomea, vi får väl hippa oss själva, du o jag. Ta en krogrunda eller nåt! :-P
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..