• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • batwomen
    fdLadye skrev 2008-04-16 09:45:15 följande:
    Batwomen det var trevligt att träffa dig igår=)
    Tack de samma. Hur skulle vi kollat om jag kan fixa din frisyr?
    Jag är ju inget proffs utan glad amatör.
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-16 09:20:22 följande:
    Det här med klänning känns om ett åbäke, jag har ju gått ned 12kg hittills men har 8 kvar men nu har jag tappat motivationen helt och hållet.. Måste ta mig dit och prata med dem...
    Ok, ja då kanske det blir problem. Men ta o prata med dom!
  • Nomea
    umekicki79 skrev 2008-04-16 12:21:27 följande:
    Vi hade en toppen semester! Först var vi till Cypern en vecka, kom hem o packade om och drog till fjälls några dagar. Men nu har vi MYCKET att tvätta! ;DSka prova klänningen idag igen...troligtvis kommer jag att köpa den!
    Oj va härligt!!
    GIck det bra med klänningen??
  • umekicki79
    Nomea skrev 2008-04-17 06:33:08 följande:
    Oj va härligt!! GIck det bra med klänningen??
    Jag köpte klänningen igår! Känns verkligen jättekonstigt! Jag hade ju tänkt frossa i att prova klänninga... Men jag är glad ändå, för jag har ju hittat min klänning! Finns på min sida.
    Ska prova kläder till "älsklingen" nästa vecka.
  • Nomea
    umekicki79 skrev 2008-04-17 12:33:08 följande:
    Jag köpte klänningen igår! Känns verkligen jättekonstigt! Jag hade ju tänkt frossa i att prova klänninga... Men jag är glad ändå, för jag har ju hittat min klänning! Finns på min sida.Ska prova kläder till "älsklingen" nästa vecka.
    Jätte fin klänning!!
  • batwomen
    umekicki79 skrev 2008-04-17 12:33:08 följande:
    Jag köpte klänningen igår! Känns verkligen jättekonstigt! Jag hade ju tänkt frossa i att prova klänninga... Men jag är glad ändå, för jag har ju hittat min klänning! Finns på min sida.Ska prova kläder till "älsklingen" nästa vecka.
    Snygg klänning! jag önskar jag hade en sån där figur så jag oxå kunde ha så snygg klänning

    Jag börjar ha panik om klänning. Jag har letat sen nov och inte hittat någon ännu
    Tror att det blir en Kina klänning men jag är så feg... Å så vill jag gå ner lite till i vikt men jag måste beställa klänningen nu snart, för att vara säker på att jag får den i tid.
  • Nomea
    batwomen skrev 2008-04-18 11:50:02 följande:
    Snygg klänning! jag önskar jag hade en sån där figur så jag oxå kunde ha så snygg klänning Jag börjar ha panik om klänning. Jag har letat sen nov och inte hittat någon ännuTror att det blir en Kina klänning men jag är så feg... Å så vill jag gå ner lite till i vikt men jag måste beställa klänningen nu snart, för att vara säker på att jag får den i tid.
    Men kina klänningarna kan du ju "måttbeställa" så dom passar dig...
    Fast då e ju problemet om du går ner i vikt...
    När va det ni skulle gifta er?
  • Camsan

    Jag drog en rövare i går och prövar med en tradera klänning, känns som att det är en chansning utav dess like men jag har ju inte hittat någon i stan som ser ut som jag vill. Men det blir nog bra om jag nu inte blir lurad

    Vet inte riktigt i vilken ände jag skall ta tag i saker, skjuter upp det i det längsta. Skulle kunna göra klart en prel placering och lite roligt om varje person som skall vara med i häftet som vi skall ha till middagen. Funderar på om vi skall ha en buffe i stället för tallriksservering osv....

    När skall man boka brudbuketten?

Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..