• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Nomea
    kaifas skrev 2008-04-12 21:50:09 följande:
    JO jag har kommit ganska långt i planeringen, men det är så mycke kvar. Barnens kläder ( dom äldre vill stå med oss där fram, dom är 12 & 14 år) . Sen kostar allt så mycke, önskar att jag var ekonomiskt oberoende.I bland skulle jag vilja åka och gifta mig i hemlighet. Vi har inte tänkt ha något stort bröllop vi blir ca 40 + barn för dom som vill ha med sig dom. Det är faktiskt smart att gifta sig samban med dop, varför gjorde man inte det själv??
    Ja, det är inte billigt tyvärr... har själv funderat på att skjuta upp det... men det kändes inte rätt det heller. Vi får leva lite snålt nu ett tag bara...
    Har ni inget n i kan spara in pengar på till bröllopet då?
  • kaifas

    Jo :) Köpte skor i går för 125 kr, försöker spara lite här och där men det blir mycke ändå. Vi hade bokat resan till Turkiet sen kom vi på att vi skulle gifta oss. Sambon ville gifte sig 080808. Efter turkiet kanske man har ny ork.

  • Nomea
    kaifas skrev 2008-04-13 13:27:37 följande:
    Jo :) Köpte skor i går för 125 kr, försöker spara lite här och där men det blir mycke ändå. Vi hade bokat resan till Turkiet sen kom vi på att vi skulle gifta oss. Sambon ville gifte sig 080808. Efter turkiet kanske man har ny ork.
    Ja, men det är bra att spara in på så mycket man kan!
    Får hoppas ni får mer ork efter semestern!
  • Camsan

    Åh herregud, vad har jag gett mig in på!!!!

    Satt och lyssnade på www.kyrkomusik.se för att funderar på vad vi skall ha för ingångs musik och utgångsmusik. Nu sitter jag här och storbölar, snoret flöder och tårarna sprutar... Måtte det inte bli så här när vi skall gifta oss

  • Filifjonkan2

    välkommen till klubben jag satt och valde musik till kyrkan och tårarna sprutade så man undrar hur det ska gå i kyrkan man vill ju inte stå där framme alldeles snorig ;)

  • brud070719

    Jag har äntligen fått tag på en solist! Verkligen inte det lättaste..
    Vi har valt två sånger: Du är allt och Kärleken förde oss samman. Sen ska vi ha ett trumpetsolo "What a wonderful world", tror att det kan bli ganska mäktigt.

    Ska även ha trumpet i utgångsmarschen för vi tänkte ha "All you need is love" då.

    Hur tänker ni andra?

  • Filifjonkan2

    evighet och du är allt ska vi ha i kyrkan en kollega ska sjunga

  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-13 21:01:19 följande:
    Vad har ni valt för musik?
    I kyrkan så ska min sambos bror sjunga och min bror spela: Som en saga.
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..