• prinsessan no1

    Nya Göteborgsbrudar

    Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Troll1

    Lila...Boysenberry tror jag den heter.

    Jag följer jättegärna med på fika, men får ta med min lilla busunge i så fall.

  • Mizty

    Självklart får hon hänga med Min kom en stund igår oxå! Lagom trött & gnällig


    Troll1 skrev 2008-04-23 10:31:04 följande:
    Lila...Boysenberry tror jag den heter. Jag följer jättegärna med på fika, men får ta med min lilla busunge i så fall.
  • bartan

    Hej tjejer,
    Jag skulle också vilja hänga här med er då man kan behöva prata lite bröllop och liknande med andra.

  • Schükano

    Hej på er tjejer,
    Här är en till som skulle vilja vara med i den här tråden, om det är okej? Jag bor i Göteborg men ska gifta mig i Kalmar den 6 september

  • Mizty

    Välkomna tjejer!! Ju fler desto roligare

    Carolina - Vi var 4 st igår. En nätt skara som hade jättetrevligt

  • fru Trul

    Skit oxå inte heller dessa blev helt perfekta! Nu är storlek och design rätt men papperskvalitén är ganska dålig vilket påverkar så fotona blir suddiga...

    Nu sitter jag med två uppsättningar tackkort jag inte är helt nöjd med. ( Första uppsättningen blev helt fel i både storlek å design men korten blev superfina..)

    ORKAR INTE krångla med detta en tredje gång nu skickar jag fan iväg nån av dom fast det inte blev bra...

    Då är frågan vilka jag ska skicka; fel storlek å design(korten hamnade både på fram och baksidan av tackkortet ser inte klokt ut), eller rätt storlek å design fast med suddiga bilder?

  • Mizty

    Men Trul då Fy f*n vad tråkigt!! Förstår att du ledsnar, det hade jag oxå gjort! Är bilderna väldigt suddiga? Annrsa hade jag nog skickat dom som är rätt design...
    Kramizar på dig

  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-23 11:33:17 följande:
    Men Trul då Fy f*n vad tråkigt!! Förstår att du ledsnar, det hade jag oxå gjort! Är bilderna väldigt suddiga? Annrsa hade jag nog skickat dom som är rätt design...Kramizar på dig
    Nä inte jättesuddiga men det är tyvärr en väldig skillnad när man jämför men det andra kortet... Som sagt orkar inte krångla mer jag måste ha iväg nån form av tackkort för det börjar bli pinsamt att inte fått iväg nåt ännu...
    Jaja, jag får fråga gubben vilket han tycker ser bäst ut när han kommer hem.. Nu måste jag rusa till jobbet. Kram.
  • busfia

    Hej tjejer! tack för igår Det var roligt. Nu måste jag ut i solen o jobba igen... Har haft lunch, mätt o glad
    KRAAAM

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar