• prinsessan no1

Nya Göteborgsbrudar

Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Troll1
    bartan skrev 2008-04-28 19:18:00 följande:
    Jag och min frisör var rörande överens om håruppsättning. Ska använda mina egna lockar och göra en enkel men snygg halvuppsatt frisyr och så ska jag ha en tiara med matchande hårnålar inbakta i lockarna.Det ska bli mycket intressant och se hela slutresultatet
    Det låter finfint! jag vill också ha ngt i den stilen. Vem går du hos? (Kanske har jag frågat förut??) Har du ngn bild på liknande uppsättning? Jag hittar inget som jag har tänkt. Fast jag vill ha slöja med, åtminstone till en början.
  • Ajjse

Den här gången ska jag följa med!!

Måndag:
    Mizty(Caroline)
    Bartan(Agneta)
    Fru trul(Lotta)
    Carolina 1979(Carolina)
    Lottaochalex(Lotta)
    Lokalo(Karin)
    Busfia(Fia)
    Daniela
    Schükano(Erica)
    Ajjse (Angelica)

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    Fru trul
    Busfia
    Schükano

Onsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Busfia
    Schükano

Torsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Carolina1979
    Lottaochalex
    Schükano

• Carolina1979

Känns nästan som vi kan bestämma måndagen den 12 maj för fika o ta bort resten av dagarna

Håller på att kika efter festlokal, det om något är ju verkligen en djungel! Vart ska ni ha era fester? Vad kostar det och vad ingår? *behöver massor av tips*

• Mizty

Måndagen den 12/5 kl:18 Fröken Olsson

Mizty(Caroline)
    Bartan(Agneta)
    Fru trul(Lotta)
    Carolina 1979(Carolina)
    Lottaochalex(Lotta)
    Lokalo(Karin)
    Busfia(Fia)
    Daniela
    Schükano(Erica)
    Ajjse (Angelica)

• Mizty

Vi skulle haft vår fest på Stora Holm (13000:- inkl. stolar, bord & bordsfiltar)men nu lutar det åt Stallet på Lindholmen. Det är restaurang Tres som har den lokalen. www.tres.se kika under Stallet. Hur många gäster är ni? Vill ni ha egen mat osv?
    Kustens Hus finns ju oxå, finns porslin m.m. Tror det kostar ca 2000:- Ser inte ut att ligga så roligt vid leden men det tänker man inte på när man är inne på gården!

Carolina1979 skrev 2008-04-29 11:30:59 följande:
    Håller på att kika efter festlokal, det om något är ju verkligen en djungel! Vart ska ni ha era fester? Vad kostar det och vad ingår? *behöver massor av tips*
  • Carolina1979

Vi kommer nog bli ca 60 gäster ungefär tror jag, inte helt klar med gästlistan ännu.
    Vill helst ha ett ställe där man kan ha med egen mat och dryck.

• Mizty

Men kolla kustens hus & stora holm. Vi var på bröllop på KH i somaras, det var jättemysigt!
    Till båda dom ställena får man ha med sig både mat & dryck

Carolina1979 skrev 2008-04-29 13:05:25 följande:
    Vi kommer nog bli ca 60 gäster ungefär tror jag, inte helt klar med gästlistan ännu.Vill helst ha ett ställe där man kan ha med egen mat och dryck.
  • bartan

Det ska bli roligt att få träffa er alla den 12:e på en fika.

• Carolina1979
    Mizty skrev 2008-04-29 14:11:04 följande:
    Men kolla kustens hus & stora holm. Vi var på bröllop på KH i somaras, det var jättemysigt!Till båda dom ställena får man ha med sig både mat & dryck
    Stora Holm var lite väl dyrt för oss tyvärr...
    Men Kustens hus ska jag kolla - tack för tipset!

Fler som har tips?
  • Mizty

Tycker jag oxå

bartan skrev 2008-04-29 16:27:43 följande:
    Det ska bli roligt att få träffa er alla den 12:e på en fika.
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar