• prinsessan no1

    Nya Göteborgsbrudar

    Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-09 23:39:19 följande:
    Men vi kan ta veckan efter då! Det var bara ett förslag... Och dom kan man ju ändra på Hur har du det då Trul?
    Joddå nu är det bättre, vi har väl alla upp å nergångar här i livet, det gäller bara att försöka ta sig tillbaka upp fort som fan. Tack för din omtanke.

    Har inte schemat framför mig för veckan efter det, kollar upp det så fort jag kommer till jobbet.

    Kram!
  • Mizty

    Härligt att det känns lite ljusare i alla fall

    Kramizar

    fru Trul skrev 2008-04-10 09:49:09 följande:


    Joddå nu är det bättre, vi har väl alla upp å nergångar här i livet, det gäller bara att försöka ta sig tillbaka upp fort som fan. Tack för din omtanke.Har inte schemat framför mig för veckan efter det, kollar upp det så fort jag kommer till jobbet.Kram!
  • Tit

    Hej, jag kan tyvärr inte då, är inte i sta n på några veckor. Men träffas ni bara och drick en extra klunk kaffe för mig!

  • prinsessan no1

    Hej på er!
    Bra att lägga ut datum som förslag, det blir lätt att tiden bara rinner iväg annars.
    Här är mina möjligheter:

    V.17 Ca:18.00

    Månd 21/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1

    Tisd 22/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1

    Onsd 23/4
    Mizty
    Busfia

    Torsd 24/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1

    Några fler som vill & kan då?

  • SarahochDavid

    Hmmm, jag ska kolla upp hur jag har det den veckan, ska passa med barn och man och så.... Återkommer inom kort!

    Idag har vi fått ordning på våra inbjudningar och skrivaren som ska skriva ut dem så ikväll ska det skrivas inbjudningar, vikas, skrivas kuvert.... De kommer nog iväg så att folk kan få något kul i brevlådan på måndag Nu är det verkligen på riktigt!!!

  • busfia

    Idag har jag köpt underkläder till bröllopet
    Skönt att ha gjort det.
    Nu e det bara smycket kvar o vad jag ska ha i håret, tror det blir hår nålar med en detalj på el tiara men vet ej:-O
    Ska ha slöja så det kanske blir för mycket med tiara.
    Vad tror ni?

  • SarahochDavid

    Busfia: Jag funderar också på det där med slöja och tiara... Jag har två (!) slöjor hemma men jag kan inte bestämma mig alls. Men jag har inte fått min klänning än så jag har inte kunnat testa helheten än. Jag tror att det kan bli för mycket med tiara och slöja men det beror ju på!

  • Sasa73

    Hej!
    Jag ansluter mig också till den här tråden! Vi gifter oss den 28 juni i Örgryte Gamla och har festen på Jungman Jansson. Ni verkar ju ha massa goda tips och idéer som jag mer än gärna tar del av!

  • enyaenya

    Hej...

    Jag ska också ha en tiara och en slöja. tycker inte alls att det kan bli för mycket faktiskt. Istället ska man nog bestämma hur långt man ska ha det.


    SarahochDavid skrev 2008-04-12 19:00:18 följande:
    Busfia: Jag funderar också på det där med slöja och tiara... Jag har två (!) slöjor hemma men jag kan inte bestämma mig alls. Men jag har inte fått min klänning än så jag har inte kunnat testa helheten än. Jag tror att det kan bli för mycket med tiara och slöja men det beror ju på!
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar