• Virvel

    080809 del 3

    Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

  • Svar på tråden 080809 del 3
  • hondafreak

    Elinjonas ; du har kanske hängande löst hår ofta ? Då kanske det känns fint med en uppsatt, fast inte så ordnad uppsättning utan litet lösare istället denna dagen ? Du ser lång och smal ut så kanske en med mycket volym och inte så mycket höjd ?

  • matteve

    JAA! Vad kul


    AoM skrev 2008-02-20 10:25:16 följande:
    Igår satt vi uppe långt in på sena natten och pysslade med våra inbjudningskort. Långt från färdiga :) Tänkte lägga upp några kort ifall ngn vill se?
  • bridesilly

    Nu har vi äntligen bokat en bil till bröllopet. Fick panik när den posten stod och blinkade i planeringskalendern min

  • cindell

    Det känns riktigt skönt att höra. Va kul


    nilia skrev 2008-02-19 21:23:10 följande:
    Åhhh ni har verkligen något härligt framför er! Mina föräldrar har varit där 3 ggr, fast jag tror det hotellet hette elounda bay palace, men jag tror de tillhör samma kedja. De har varit sååååå nöjda! Har sett filmer och kort därifrån, det verkar vara som paradiset=) Bra val=)
  • cindell

    ElinJonas: jag gillade den första frisyren. Men jag tycker alltid det är finare med lite löst än uppsatt.

  • ElinJonas

    Oj tack för alla svar från början ville jag ha helt uppsatt....och det lutar nog åt det tror jag

  • cindell

    Är det nån som har en bra sida med håruppsättningar? Hittar ingen när jag söker på nätet.

  • ElinJonas

    www.projectwedding.com
    där hittade jag många fina uppsättningar!!!


    cindell skrev 2008-02-20 14:14:13 följande:
    Är det nån som har en bra sida med håruppsättningar? Hittar ingen när jag söker på nätet.
  • AoM

    Matteve

    Nu har jag lagt upp tre bilder. Texten 'Vi gifter oss' finns gömd under det bruna pappret.

    Vi satt alldeles för länge inatt och pysslade, och det blir nog lika länge inatt också :)
    Först vika 50 papper, sen beskära alla så att det blir rätt mått, sen stämpla 'vi gifter oss', efter det beskära och vika det bruna pappret. För att inte tala om hur lång tid det tog att göra de små lapparna med 'inbjudan'.... Det är tur att man har tålamod :)

Svar på tråden 080809 del 3