• Pumpkin

    Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

    Nu ska snacket bli verklighet - vi SKA träffas! Men var? Göteborg eller Stockholm? Ska vi ha två träffar? Och när? Och hur? Och vad ska vi göra? Låt idéerna flöda fritt!

    Här diskuterar och planerar vi vårens stora Sommarbröllop-2008-träff!

  • Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!
  • Pumpkin

    Trevligt att du hänger med till förorten

    Centralen vid 9.45 tror jag det blev, jag kommer då iaf och Snitte 5 minuter tidigare tror jag. Ska vi ta pendeln till Sollentuna så kan vi ju ses vid Pressbyrån på nedre plan, under ringen liksom?

  • KKC

    skulle vi inte till täby c?

    9.45 blir nog lite tidigt, då måste jag gå hemifrån 9 + att jag ska lämna iväg caisa innan och hon vaknar tidigast 8... (fick för mig att vi sa en senare tid..) kanske får återgå till att ses vid lunch ändå... när tror ni att ni är tillbaka i stan? 11,30? tidigare? senare?

    attans då

  • Pumpkin

    Butiken i Stinsen är nyöppnad, så vi tänkte ta det istället

    Men kom efter då? Eller så kan vi vänta lite på stationen eller så tills du kommer om du vill hänga med till Stinsen?

  • KKC

    Nä men åk ni dit så ses vi i stan senare (eller har ni tänkt hänga där länge?)

  • Pumpkin

    Men vill du följa med så är det absolut inga problem (för mig i alla fall, tvivlar att Snitte tycker annorlunda) att vänta!? Your choice

    Inte hade vi väl tänkt hänga där så jättelänge, men det tar väl en 40 min t/r och sen en stund där, så 1,5-2 timmar innan vi är tillbaka i stan kanske man får räkna med? Absolut inte längre dock.

  • Pumpkin

    Alltså vi KAN ju skippa Change också, det finns ju faktiskt andra underklädesbutiker och jag kan åka till Change när jag åker till Ia nån gång

  • KKC

    Nä men åk ni, jag har egentligen inget behov av att titta i en underklädesbutik innan jag har fått min klänning i maj, först då vet jag vad som passar under...
    Jag åker in till 11.30 tiden och strosar runt lite så ringer ni när ni är i stan så ses vi då.
    Låter det OK?

  • Pumpkin

    Nej, det låter inte OK! Jag tycker vi skippar Change (efter att ha räknat efter så lär vi ju inte vara tillbaka i stan före 12 typ och butikerna har ju inte öppet SÅ länge liksom) och vandrar runt i stan istället. Kanske sticker iväg en sväng på Söder och strosar lite där osv. Låter inte det bättre? Roligare om vi kan vara allihop så länge som möjligt ju!

  • KKC

    Jag vill ju inte "förstöra" bara för att jag inte kan vara inne till 10...
    Ni gör som ni vill! Båda är OK för mig!
    Får se vad Snitte vill?

    Jag kan nog vara inne tidigast 10,30-11...

    Blir det bara vi tre? Var väl fler som skulle med?? Sommarbrud?

  • Pumpkin

    Du förstör absolut inte, det lovar jag! Men ja, vi kollar vad Snitte säger också

    Sommarbrud skulle lämna besked idag, annars blir det bara vi tre.

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!