• Pumpkin

    Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

    Nu ska snacket bli verklighet - vi SKA träffas! Men var? Göteborg eller Stockholm? Ska vi ha två träffar? Och när? Och hur? Och vad ska vi göra? Låt idéerna flöda fritt!

    Här diskuterar och planerar vi vårens stora Sommarbröllop-2008-träff!

  • Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!
  • Anja 19 juli 2008

    smart... grand hotell kanske Jag har alltid velat prova deras buffé Den ska vara maffig!

  • jennyfer

    Det kan jag tänka mig... har inte testat några i Lund, men när det gäller hotellbruncher i Malmö så är jag nästan proffs.

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 11:02:10 följande:


    smart... grand hotell kanske Jag har alltid velat prova deras buffé Den ska vara maffig!
  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 11:02:10 följande:


    smart... grand hotell kanske Jag har alltid velat prova deras buffé Den ska vara maffig!
    Ja det kan vi göra... Så vet jag hur den är när det är på riktigt
  • Flamora

    Jag tror jag kan båda de helgerna. Om inte syrran får för sig att planera in möhippa då. Hon åker nämligen till Rhodos den 11/5 och kommer inte hem förrän den 4/7. Så det blir hippa antingen innan den 11/5 eller så blir det dn 5/7...

  • AnneiLund

    Jag vill ju me!!! Kan inte den ....26:e
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-:e....25 09:30:30 följande:


    Menar då alltså att antingen den 26 april eller den 3 maj (det är lördagar)
  • Pumpkin

    Hörrni tjejer, är ni med på att hänga med mig till någon guldsmed nästa lördag?

  • KKC

    Självklart! Vårt möte med silversmeden blev inställt pga sjuka barn så jag behöver få lite inspiration

  • Pumpkin

    Så bra! Att du vill följa med alltså, inte att mötet blev inställt

  • KKC

    Nu ser det ut som om jag kan vara med hela dagen Kanske att jag måste dra tidigare på kvällen men det får vi se imorn.

    När var det vi skulle ses? Centralen va?
    (alltså hänger jag med till förorten )

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!