• Pumpkin

    Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

    Nu ska snacket bli verklighet - vi SKA träffas! Men var? Göteborg eller Stockholm? Ska vi ha två träffar? Och när? Och hur? Och vad ska vi göra? Låt idéerna flöda fritt!

    Här diskuterar och planerar vi vårens stora Sommarbröllop-2008-träff!

  • Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!
  • sommarbrud 080802

    Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin
    Snitte
    Sommarbrud 080802

    Är enda datumet som jag kan av de ni skrev.. Ska kolla upp de lite närmre. Får ju ta tåget upp om ingen annan bor utanför sthlm och ska med!? *pusha på*

  • Englali

    Jag ska/kan åka till Malmö nu på söndag... den här veckan. Den 9 mars!

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-03 14:04:46 följande:


    Jag går supergärna ut och äter i Lund en fredag eller lördagkväll eller att vi kör en heldag... typ går på fik, sen kollar brudbutiker och sen går ut och äter men då kanske bäst i malmö?Har förvisso inte såååå gott om pengar men jag skulle ju bland annat vilja ta mig till palm design och så den där andra butiken som någon rekommenderade att köpa herrskor i för 500 kr. Vem var det och vilken butik var det? Någon som känner igen sig?Vore ju supermysigt att gå och brudshoppa/fönstershoppa med andra lika galna bridezillas och sen äta en riktigt god middag någonstans! Vad sägs...Jag skulle gärna ta det snarast möjligt! Gärna efter den 15:e för då får jag lön *asg* just nu är jag LUSPANK.Nästa helg är det ju den 15-16 så det borde funka för mig!Lördag den 15:e!! Vad sägs?
    Jag känner igen mig med 600 för herrskor på stiliga högtidskläder i Malmö. Och palm design i Malmö
  • Flamora

    Jag kan bara på dagen den 15:e. E ju Melodifestivalfinal på kvällen Dessutom e vi bortbjudna på melodifestival/inflyttningsfest/25-årsfest, haha. Men en fika på dagen hänger jag med på!

  • Sommarliv

    Jag är vet inte än om jag kan.. Måste fråga min syster så hon inte har sin fest då.. Hon fyller år.. Sen kanske man har sån otur att fästmannen kanske ska bort med jobbet den helgen..
    Men annars kan jag..

  • Hedebris

    hejhej :) Hade varit skoj att träffa er. kan dock inte garantera något. Vilken datum pratar vi om

  • KKC

    Nå, vad ska vi hitta på för skoj då??

    Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin
    Snitte
    Sommarbrud 080802
    Sommarliv?

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!