• Pumpkin

    Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

    Nu ska snacket bli verklighet - vi SKA träffas! Men var? Göteborg eller Stockholm? Ska vi ha två träffar? Och när? Och hur? Och vad ska vi göra? Låt idéerna flöda fritt!

    Här diskuterar och planerar vi vårens stora Sommarbröllop-2008-träff!

  • Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!
  • KKC

    Men då säger vi ett datum i sthlm och så får de som kan och vill komma, om ingen kan så blir det bara du och jag Pumpin

    Sedan så får ni som vill ses någon annanstans bestämma ett datum och annan plats. Jag tror inte jag kommer att ha råd att åka någon annanstans men bestäm ni så får jag se när det närmar sig...

    Så vad sägs om 29/3 eller 5/4 (lördagar båda två)

  • Pumpkin

    Båda datumen funkar för mig, men 5/4 är nog snäppet bättre Träff i Stockholm, lördag 29/3
    KKC
    Pumpkin

    Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin

  • Anettan73

    Ska kolla schemat!!!

    Måste gå nu.. Lämna barn hos blivande dagmamma och gå till frissan...

  • Anja 19 juli 2008

    Jag kommer tyvärr inte ha råd m en träff så långt borta, ledsen, men så är det.

    De som vill träffas i Malmö/Lund/köpenhamns-området kan väl hojta till...

    Gärna INTE runt den 4 april då Emil fyller år, men kanske någon annan gång?

    Vi kunde ju åtminstone TRÄFFAS och ta en fika för sjutton!!!

    Jag och Anne har ju träffats tre ggr redan... ingen annan som har lust att hänga på!!!



    En Lundafika, någon som är sugen (jag hittar INTE i Malmö, haha jag kan ta mig till centralstationen, för dit går tåget, sen är jag lost)

    Någon som har lust med en fika nästa vecka?

    Onsdag till exempel? Vi kunde gå och kolla bröllopsbutiker oxå, jaaa vad kul, hihi...

    Lund, Malmö, spelar ingen större roll för mig!

  • Hedebris

    jag vill anja :)

    och jag bor i malmö.. så jag hade kunnat möta upp på stationen om du inte hittar :F

  • Flamora

    Jag fikar gärna i Lund/Malmö, Anja (helst Lund ). Jobbar dock på vardagar så kväll/helg hade varit bäst!

  • Anja 19 juli 2008

    Hehe Hedebris

    räknar du med att inte ha fått bebis nästa vecka heller

  • Hedebris

    bebis? den har ju skrivit ettårskontrakt därinne :-P annars får ni kanske hälsa på på BB :-P

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!