• MissieA

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!

    Hej brudar vår tråd är avstängd så jag påbörjar en ny

    Låt oss fortsätta prata om allt som har med bröllop att göra. Traditioner, vigsel, festen och massor med annat.

    Alla är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 01:48
    Här är den gamla tråden..

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2556679.html

  • Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!
  • Melis

    heheh...det beror på vad du tycker om...tänk dig för ordentligt för att det är rätt krävande och brinner man inte riktigt för det man väljer så kan det lätt bli så att man hoppar av efter ett tag...

    Jag är så jäkla glad att jag snart är klar...sökte faktiskt ett jobb igår i jönköping...lite i taget får man ta

  • MissieA

    Det är det som är viktigt för mig, att det är något jag tycker är kul. Det blir nog ekonomi/marknadsföring.. Vad blir din examen??

    Hehe kan tänka mig att det är skönt nu när det är över och dags för att jobba. Jasså, lycka till hoppas att du får jobbet

  • Melis

    Jag blir ju civilekonom men har en magisterexamen i service management...så jag har mer specialkompetens inom ledning och service än vad till exempel vanliga civilekonomer har.

    ja...jobb söker jag nåt måste liksom nappa

  • MissieA

    Okey nu fattar jag det låter kul faktiskt.

    Tänkte fråga igen hur mycket din klänning kostade (mitt minne haha)..

  • Juliazzb25

    Hej Melis!

    Det blev inte den klänningen som jag berätta om utan jag har hittat en annan. Blev lite billigare...

    Fotar så fort den kommer.

  • Melis

    Hej hej...

    Missie: Min klänning kostade 17500 men jag fick den för 15000.

    Julia: Oj vad bra! Vill se foto as soon as...

  • Melis

    ja det är dem ju...men jag tycker dem är helt klart värda det. och jag är värd en sån klänning...heheh

  • MissieA

    hehehe melis sååå bra sagt håller med dig, det får kosta vad det vill..

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där?? DEL 2!!