• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

    Det är ju så typiskt när man är ledig och planerar att sitta och dega framför datorn hela dagen Istället har jag varit tvungen att diska massor, röja igenom en massa skit, tvätta massor, lägga in i skåpen och dammsuga och våttorka, gå en lång promenad och åka och handla

    Sånt jä..la skit, fniss fniss...

    Väldigt skönt att ha uträttat lite men jag hade ju hellre suttit här och bara gaggat

  • Pumpkin
    Anja: Systemet är ju omgjort, så det som var 120p förut är 180hp nu, dvs 1 vecka räknas som 1,5hp och då blir det ju 30hp/termin. Så det är precis som det var förut men de har ändrat siffrorna
  • Anettan73

    BT har blivit värre nu än tidigare. Fast mu skakar man bara på huvudet när man inte kommer in.

    Go morrn föresten.

  • 20080614

    godmorgon på er! En lite märklig fråga kanske, men vad lyssnar man egentligen på för musik när man är kvinna över 50 år. Håller på och gör om mitt vattengympapass och har verkligen fått idétorka när det gäller låtar..

  • Englali

    Hej tjejer!

    Tack för alla kommentarer om klännigen, den blir nog bra när det väl är dags.

    Kom inte in på hela dagen igår. BT är verkligen värre än någonsin Trist!

    Dags för jobbet nu, hinner ju aldrig sitta här längre känns det som, tyvärr!

    Ha en bra dag tjejer!

  • Pumpkin

    Ja, BT är verkligen hopplöst nu, håller tummarna stenhårt för att servrarna ska komma ASAP!

    20080614: Hmm, bra fråga!? Jag kan ju bara se till mig själv och jag vill ha fartiga, roliga låtar som peppar mig att köra hårt. Sen vad det är för grupp/band/artist, det spelar inte så stor roll

    Anettan: Godmorgon!

  • Fiafis

    Får jag fråga er som ska gifta er den 8/8 08. Roligt datum! Men vilken tid har ni satt för vigseln? Det är en fredag va? Jag känner att det kanske skulle bli tajt att ha den så sent på eftermiddagen för att hinna med allt (middag och fest) liksom?

  • 20080614

    Pumpkin: Håller med! Det svåra är att hitta fartiga låtar utan allt för mycket bas och skrammel (blir jobbigt ljud vid vattnet) och som dessutom passar till rörelserna! Men typ ted gärdestad går hem, kommer bara inte på några fler.

  • Pumpkin
    20080614: Ah, det har du förstås rätt i Hmm...
    Nu blev jag sugen på vattengympa, fast jag aldrig testat
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.