• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

    Jodå...

    har minskat fettprocenten med över 1% och ökat muskelprocenten med nästan 2%

    Glad!

  • Pumpkin

    Det är ju toppen Anja

    Använder du stavarna rätt, tar i och går i rask takt är det stor chans att du får träningsvärk de första gångerna, det fick jag i armar och rygg Det trodde jag inte att man kunde få av att gå

  • Anja 19 juli 2008

    Exakt

    när man går normalt så använder man ju inte överkroppen alls och det är ju sån waste... när man ändå är ute och går så är det ju suveränt om man kan kombinera...

    ser fram emot träningsvärken

    har ju problem med mina axlar, spända, ont i högre axel (musarm tyvärr) osv så jag hoppas att det ska tränas upp och bli bättre

    Sedan måste jag stärka min rygg för mitt bäckens skull. Har ju fortf såna problem med fogarna sen graviditeterna

  • Mitziemoe

    Anja

    Jättegrattis till dina framsteg!!!

    Kommer ni ihåg att jag beklagade mig över min tärna? Iaf så har jag inte henne som tärna längre... känns både trist och skönt... och nu blir det ju ganska stressigt med den nya tärnan...*ler*

  • Mitziemoe
    Pumpkin

    Det låter som en riktigt skojjig utbildning!!! Hoppas att den är rolig också!
  • Pumpkin
    Anja: Jag tror att du kommer uppnå riktigt bra resultat! Mitziemoe: Är du nöjd med nta tärnan då? Känns det bra?

    Jag har en väldigt skön känsla i kroppen vad gäller utbildningen, det känns verkligen som att det är rätt! Så skönt
  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    härligt att det känns som du hittat rätt...

    Mitziemoe

    ojdå!! Hur känns det? Hur är det mellan dig och den "gamla" tärnan nu. Hur förklarade du för henne att du inte längre önskade henne som tärna ohc hur tog hon det! Antar att ni stod varandra nära, man brukar ju välja tärna som står en nära och jag kan tänka mig att det "känns" att bli petad från tärnpositionen även om man inte gjort sig förtjänt av den.

    Du har såklart gjort helt rätt för det är ditt bröllop och det ska kännas rätt men jag kan inte låta bli att undra hur det gick till och hur det känns nu för er båda. Tror du att det kommer påverka er vänskap i framtiden?

  • Pumpkin
    Anja: Ja, det känns skönt

    Du har pluggat under tiden du haft barn va? Hur tycker du att det har funkat?
  • Mitziemoe

    Jag är supernöjd med den nya tärnan! Hon är helt underbar! Frågar hela tiden om det är något jag behöver hjälp med osv...

    Det var i princip en överrenskommelse med min gamla tärna att hon inte skulle vara det längre... Vi hade ett långt samtal och båda tyckte att det var bättre att vi jobbade på våran vänskap som nästan har runnit ut i sanden... Dessutom förstog hon att jag inte tyckte att det var kul när hon inte en enda gång har frågat hur det har gått med bröllopet eller om hon kan hjälpa till med något.

    Vi får se hur allt slutar... *ler* men just nu känns det bra.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.