• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Vidalila: klart du ska komma in här till oss och snakca bröllop!! Ska försöka lägga band på barnsnacket ett tag då
    jag brukar oxå få sånna dagar då jag bara tror att allt kommer skita sig men vet du: DET KOMMER BLI PERFEKT!

    Englali: vi bor ju typ i radhus... men trädgård egen ingång osv... känns som eget hus så radhus är kanoners! även om vi också vill ha "eget" senare...
    HEJA HEJA!! (lite heja rop till att du springer raka vägen in på den där salongen snart!

    igår var det flytt HELA dagen, fm åt en kompis em+kväll åt svärmor, idag efter jobbet blir det mer flytt åt svärmor

    ska på intervju imorgon, en tjej som vill skriva ett reportage om MIG hehe eah vad ska man säga lixom... hmnn blir nog mycket snack om företaget och så men ändå... kul va?

    pärlplattan: åhh.... önskar jag kunde trolla bort din deppighet!... vi finns här för dig vettu!!

  • Pumpkin

    Puh! Helt slut är jag nu, och än är dagen inte över. 1 timme och 45 minuter innan man blir hämtad av 3 snygga grabbar (Lasse + två kompisar), så jag får väl försöka stå ut!

  • Vidalila

    Allstared

    Nix.

    Snitte! Åhh tack!
    jag vet nog också att dagen kommer att bli bra, men det är ju så mycket som kan gå fel. Vi gifter oss inte i kyrkan, så vi ska få en gräsmatta att bli cerminiplats vilket inte är helt lätt. 200 meter tyg, babmustolpar, 20 bänkar och brudbåge är inte helt lätt att fixa. Sen ska vi och stråkarna stå på en scen som typ är från 1800 talet. ÅHHHH!!! argh..

  • Pumpkin
    AllStared: Förlåt mig, jag har inte hälsat ju. Så HEJ!

    Och jo, jag hänger på FL också. Pumpkin heter jag där.
  • Anettan73
    AllStared skrev 2008-02-01 15:03:28 följande:
    är det nån här på BT som även hänger på FL?
    MMmmmm jag gör fast inte lika ofta mer...
  • Anettan73
    Vidalila skrev 2008-02-01 15:46:31 följande:
    Allstared Nix. Snitte! Åhh tack! jag vet nog också att dagen kommer att bli bra, men det är ju så mycket som kan gå fel. Vi gifter oss inte i kyrkan, så vi ska få en gräsmatta att bli cerminiplats vilket inte är helt lätt. 200 meter tyg, babmustolpar, 20 bänkar och brudbåge är inte helt lätt att fixa. Sen ska vi och stråkarna stå på en scen som typ är från 1800 talet. ÅHHHH!!! argh..
    ÅÅÅÅhhhh låter jätte fint
  • Vidalila

    Anette

    Haha, tack så mycket! Nu var jag ju mest ute efter att klaga, men det kanske inte finns så mycket att klaga på after all...

    Annars hade jag berättat det i mycket mer sköntalande ord och framförallt rättstavat!

  • Bellanote

    jo är på bt med..

    vidalilla jag hatar kommentaren folk säger så fort man säger att man ska gifta sig, när kommer barnet? sist sa jag nepp bara tjock..

  • Vidalila

    Bellanote

    hahha ja eller hur! sist så spände min brors flickvän ögononen i min mage och jag sa surt- vad tittar du på? det är ingen där.

    suck

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.