• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

    Jag har ju gått hos en i flera år, men så slutade hon.... tyvärr. Så nu letar jag efter en ny bra. Har använt andra produkter men hört såå mkt bra om rengöringen från Dermalogica och blev sugen. Finns ingen i någon av städerna som jobbar med det. Jag funderade på den Anti-bac skin wash bara... jag har ju tvärr fet hud som gärna bli glansig och nu de senaste två månaderna vet jag inte vad som hänt, finnar o fula små kvisslor All oro o stress kanske!?!

  • Anja 19 juli 2008

    Suck TELEFON

    MYCKET pratsam väninna med låtsasproblem

    försvinn ingenstans

  • Flamora

    Englali: ni kan ju alltid kolla om det är möjligt. Lokalen såg väldigt fin ut.

  • Englali

    Flamora: Ja vi ska det... det som behöver bokas om isf är catering, kyrka och fotograf (fotografen tror jag inte blir några problem... är mer orolig för kyrkan)

  • Pumpkin
    Englali: Den tvätten använder inte jag, så tyvärr kan jag inte uttala mig om den. Egentligen ska man ju inte använda Dermalogicas ansiktsprodukter alls om man inte fått dem rekommenderade av en hudterapeut, men du kan ju testa? Själv ääälskar jag Daily Microfoliant - en otroligt bra scrub som man använder varje dag efter att man tvättat sig.
  • Englali

    Anja: Jaaa... du har ju koll på läget ju! Ja men den andra lokalen är också Oknö så det blir det hur eller hur. Såg du bilderna från det stället jag är så sugen på?
    www.oknokrog.se Kika!
    Vore så mysigt o kunna komma i båt dit o alla gäster står o väntar...
    Jag är uppvuxen på Oknö på somrarna så det känns som ett måste att vara där när man har något så underbart så nära. Andreas hat ju spenderat mkt av sina somrar där också... så det passar fint!

  • Anja 19 juli 2008

    Ojoj jag vet att det är jobbigt att vara singel och att det ÄR svårt när man åldersnojjar och har panik över att ALDRIG hitta nån osv men min väninna tar priset *asg*

    Förlåååååt så elak jag är men ojojoj, hon har ältat en killes underliga beteende nu hur länge som helst och varje gång vi pratar så kommer hon fram till samma sak! Att det aldrig kan leda nån vart och att han inte känner som hon, men ändå nästa gång jag pratar m henne så har det hänt nåt mer och så ältar hon det, tills hon en timme senare kommer fram till samma sak igen!

    Jag har varit likadan, haha, så vad f..n ska jag säga, men ooooj.

    Jag satt och läste här samtidigt och hummade en stor del av tiden. Är för trött för sånt där vissa kvällar helt enkelt. = ingen bra kompis...

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    har kollat, ser supermysigt ut!!!

    Men du, hur såg det andra stället ut???

    Var på oknö ligger detta, är det det som ligger precis innan man kör över bron, eller är det PÅ själva oknö?

    Mina minnen är tyvärr LITE suddiga över hur det ser ut överallt på oknö, minns mest stugorna vi bott i, de små mysiga vägarna, tallarna, badstranden, kiosken osv, haha... tillbringade ju oxå somrar där

  • Englali

    Pumpkin: Nej jag vet... men jag kan ju testa iaf kände jag. Den läste jag om... den låter bra. Vilken ansiktstvätt har du?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.