• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

    natti natti förresten Englali

    Min sambo fick sitt roliga (vårt roliga) haha här nere på soffan för jag vill inte alls gå och lägga mig när han vill *asg*. Jag vill ju sitta här, hoho... är ju ledig imorgon juuuu

  • Anja 19 juli 2008

    Snitte

    jag lyssnade faktiskt på den jämtländska innan idag... Hittade en sida där man kunde lyssna på alla brudmarcher men den var inte alls lika pampig tyckte jag. Mer trallig, du vet, lite mildare, inte så "MÄKTIG".

    De andra två ger mig gåshud lixom och jag blir tårögd av att tänka på att gå i kyrkgången till någon av dem... Är väl för att vi genom media blivit så matade med dessa två

  • Snitte- 5/7-2008

    Ja verkligen, det är ju de man hör jämt i samband till bröllop, så visst pirrar det imagen varje gång man hör dem... hihi uuu vad nervöst att stå där i kyrkan och bara,,, shit nu är det MIN tur

  • Anja 19 juli 2008

    Ja snitte, fy så ledsamt det är med den här pojken... Hur kommer det sig att han är hos er förresten? Du har säkert berättat men jag har missat. Känner ni honom eller är det via någon instans? Är du kontaktperson eller så?

    Du behöver ju inte alls svara om du inte vill och jag förstår ju till fullo om du har sekretess.

  • Snitte- 5/7-2008

    heheh jag vet inte riktigt.... vi bor i närheten och han började hälsa på oss i somras och leka lite med vår hund,,, sen frågade mamman om vi kunde tänka oss att ha honom,,,, jag vet,,,, jätte konstigt.... fråga främlingar sådär-.... hennes äldsta sotter och jag är lika gammla så jag vet inte om hon tror att hon kan lite på mig för det... vi gick i samma klass i mellanstadiet lixom hallå...?? tönk om vi hade varit värsta skummisarna och knarkat och typ snott ungen eller nåt ... hahaha nä.... men jag tror inte hon ahde någon annan,,,, hon var rätt förtvilvad faktiskt.,,,, hon ville ju så gärna åka men pappan vägrade skriva på passet till pojken så han kunde inte följa med och hon hade en JÄTTE viktigt jobbgrej att fixa.... taskigt av pappan faktiskt,.,,,

  • Anja 19 juli 2008

    Aaahh men mamman, är hon ok lixom? Verkar vara en ensam kvinna! Men alltså pojken har ju varit med om en massa hemskheter, vet jag du har sagt. Är det pappan som är boven i dramat eller är det någon annan Än en gång du behöver inte svara...

  • Snitte- 5/7-2008

    nä det är inte pappan men av någon anledning får pappan inte ha honom utan tredje person med,,, jätte konstigt men enligt mamman är pappan egentligen ok,,, bara det att han vägrar fatta att det har hänt pojken något så han säger jämt att pojken ljuger osv... därför är han inte lämplig just nu...

    Vet inte så mycket om mamman har snackat med henne typ 3 grr face to face,,, Men allt runt om honom verkar så rörigt,,,, inte för att vara sån... men jag tror han har mått väldigt bra här hos oss... tryggt lixom, klara regler och inget bråk...

    Är det inte jobbigt att jobba med sånt här varje dag... måste vara svårt att inte "ta ed jobbet hem" lixom...??

  • Snitte- 5/7-2008

    Det där med tiara och diadem.... jag har köpt både och tiaran är enligt färgtema lila och silver medans tiademet är bara i glittriga stenar... kan inte bestämma mig..,, måste prova till frisyren lixom.... blir den luftig och så kan det passa med tiara men blir den stramare fram så blir det diamdem

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.