• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pärlplattan II

    Förresten - Kan någon av er förklara det här med Maxbud på Tradera? Alltså, jag fattar själva poängen. Men om en auktion börjar på 3 kronor och så lägger jag ett maxbud på t.ex 15 kronor - går priset då DIREKT upp till 15 eller `börjar det på 3 och fortsätter uppåt om någon annan budar? För det känns ju onödigt att höja till 15 om man kunde fått det för 3...

  • Pumpkin
    Pärlplattan: Det gör väl å andra sidan inte så mycket, då blir det ju bara en positiv överraskning för dem när det dimper ner ytterligare ett kort i brevlådan
  • Pumpkin

    Precis så är det - det börjar på 3kr och går då upp lite åt gången för varje gång någon annan höjer


    Pärlplattan II skrev 2008-01-13 12:58:50 följande:
    Förresten - Kan någon av er förklara det här med Maxbud på Tradera? Alltså, jag fattar själva poängen. Men om en auktion börjar på 3 kronor och så lägger jag ett maxbud på t.ex 15 kronor - går priset då DIREKT upp till 15 eller `börjar det på 3 och fortsätter uppåt om någon annan budar? För det känns ju onödigt att höja till 15 om man kunde fått det för 3...
  • Pärlplattan II

    Okej, så om jag sätter 15 som max, så kommer jag ändå få det för 3 om ingen annan bjuder?

  • Pärlplattan II

    Pumpkin - För somliga verkar det inte helt enkelt... *mummelmummelmummel* Det är svårt med nymodigheter som Sav-the-date. Jag tänkte att alla förstod att det inte var det enda de skulle få veta (över ett halvår i förväg), utan att mer info kommer. Tydligen var det också svårt att förstå att själva datumet är spikat. Jag kanske är bridezilla, men om det är så jobbigt allting, så skit i att komma *mummelmummelmummelmummel*.

  • Pumpkin

    Hör och häpna - nu har min SAMBO och min tärna bestämt att vi ska gå på bröllopsmässan, trots att jag var tveksam

  • Pumpkin

    Ja, jag blir riktigt chockad faktiskt. Han tycker att det är självklart att vi alla tre ska gå.

  • Pärlplattan II

    Härligt med friska initiativ! Tänk om du hittar en massa gratisgrejer! (Gratis är gott!)

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.