• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Hedebris

    jag kollade också på bridezilla. hoppas jag inte blir sån!

  • Pärlplattan II

    Ja... Det är väl ingens önskan. Får man hoppas!! T.o.m Peter satt och vägrade slita sig

  • sommarbrud 080802

    Jag såg med på Bridezillas och min Tommy med,han bara satt och garvade åt vissa. La kommentaren till honom att blev jag så skulle han slå till mig,så att jag blev normal igen! Men de får vi hoppas att jag inte blir.. tihi..

  • Englali

    Haha, bridezillas det brukar jag med kolla på. Tur att man inte är sådan. Jag är lååångt därifrån känner jag

    Snitte: Ok, 1 1/2 barn... då är det kanske lagom att flytta
    Vi känner väl så att det är bra att äga något hus först innan man bygger, så man får känslan för vad man tycker om och inte. Får lite erfarenhet. Men någon gång i livet kommer vi bygga, det har vi bestämt.
    Självklart får man det precis som man vill, men det kostar. Mycket!! Så fort du ska börja ändra på något i någon planlösning på ritningen och så, då drar det iväg.
    Jag hoppas på huset vi ska kolla på om 2 veckor. Där får man plats med två barn, iaf fram till det minsta är ett år eller två. Sen behövs det större.

    Vad gör ni i kväll tjejer?
    Själv kommer jag hänga här en hel del. Min kärlek åkte iväg på jobb nu, skulle spela på någon nattklubb i Växjö.
    Fritt fram för bt-häng (faaaast... jag hade mkt hellre haft honom hemma såhär en lördagskväll. Får tänka *bröllop, bröllop, bröllop*)

  • Snitte- 5/7-2008

    Englali: ja men det kan nog vara ganska smart... så man vet lite mer vad man vill och så...

    idag har baby isac varit här och min "lånekille" har busat med isacs pappa... hehe han blev liiite orolig att hans son skulle vara så överaktiv om ett par år...hehe

    min gubbe har åkt iväg på hockey med jobbet... *lyckos han* jag får ta nattandet med lillen jag....

    Igår satt vi och snacka lääänge om bröllopet nu har vi loooovat varandra att stryka de gäster med ett ? efter så det ska väl vara klar nu.... men det sa vi ju för ett år sen oxå... haha men nu ska ju snart inbjudningarna ut... hmn....

    hur mår mamma nu englali?

  • Englali

    Snitte: Vi har samma problem... de där sista på gästlistan som är ett frågetecken, åh att det ska vara så svårt att bestämma sig. Andreas ringde nyss från bilen och då pratade vi om just det. Listan måste bli klar så vi kan sätt igång med inbjudningarna.

    Med mamma är det som innan. Vi vet fortf. ingenting, på onsdag har hon sin tid på sjukhuset så efter det får vi väl veta vad det är, var det sitter och vad man kan göra åt det.
    Åhh... jag bara gråter så fort jag tänker på det. Innerst inne är jag livrädd för onsdag och för vad dem ska säga, jag skjuter det ifrån mig hela tiden
    Tänker fåniga tankar som att "Det är nog ingenting, proverna om cancer MÅSTE ha visat fel, inte MIN mamma"... tja, allt sådant. Försöker låtsas som att det inte finns

  • Snitte- 5/7-2008

    Usch! var inte meningen att göra dig påmind... Det kommer ordna sig! vi håller alla tummarna för att hon blir frisk fort!!!!

    Nä, de där sista.... *suck* ena sekunden tänker man men jaja de får välla komma... andra nä... det blir jju rätt mycket dyrare och umgås vi verkligen såå mycket,... osv osv... *suck* men nu är våra borta,,, hehe

  • Bellanote

    vi har satt ett ja de får komma nu på våra frågetecken.. blir 54 st då om alla svarar ja men man kan nog räkna bort ialla fall en 10 stycken kan jag nog tänka mig ialla fall. men då kanske man kan skicka ut ett till kompisar man inte träffat på länge.. nej usch får inte börja tänka så för då blir det så veligt..

    snitte det är jobbigt med väntan hela tiden.
    mormor har nu avslutad sin 25 dgar lång strålbehandling hon tyckte det var jätte jobbiggt fast hon tyckte cellbehandling var värre då hon hade cancer sist. men nu är det bara att vänta för oss med..

  • Anja 19 juli 2008

    Hello girls...

    Om 25 minuter slutar jag jobbet så vid 22 ungerfär joinar jag er här inne, hihi... Jobbar förvisso imorgon oxå mellan 10-21 (precis som idag) men jag tnäker sitta upp en bra stund med er

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.