• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • sommarbrud 080802

    Anja: Exakt samma anledning här också. Vi ska träffas allihop 2h innan ute där vi ska gifta oss.

  • Pumpkin
    Anne: 220kr. Sen köpte jag till refillers för 55kr. Helt klart värt det när jag vet hur bra maskinen är
  • sommarbrud 080802

    Anja: Jag håller med dig på de där med festen. Varför skulle alla gå hem då för? Kan iofs förstå om de gamla går hem då,men de kanske är lika bra. eller?

    och vadå att du gör mig avis! en pndurooutlet. Har ni de därnere? Vi har en affär här på stan som är återförsäljare åt panduro,men den ska tydligen läggas ner som allt annat här i stan. Läste häromdagen att de fick vara kvar ett tag till iaf. Hoppas de får vara kvar för gott!

    Om ni undrar varför,så är de för att Norrköping helt plösligt bestämt sig för att sattsa. Vi ska ha en massa Sthlm butiker. Fan allt kommer ju bli dyrare! Men kommer de höja våra löner för de? Nepp. En positiv grej är iaf att skatten ska sänkas änu mer!

  • sommarbrud 080802

    en liten dum fråga här bara. Men vad har du använt skärmaskinen till?

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-11 19:44:14 följande:


    Anne: 220kr. Sen köpte jag till refillers för 55kr. Helt klart värt det när jag vet hur bra maskinen är
  • sommarbrud 080802

    Kommer tillbaka om ett tag igen! Ska äta lite tacos och mysa lite. But i be back!

  • Pumpkin

    Har inte använt den än eftersom jag inte fått den Men den ska användas till att skära pappret som ska utgöra inbjudningskorten. Blir snyggare än med sax - och går mycket fortare!


    Steffis skrev 2008-01-11 19:45:43 följande:
    en liten dum fråga här bara. Men vad har du använt skärmaskinen till? Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-11 19:44:14 följande:
  • Anja 19 juli 2008

    Anne
    Haha, men du, jag ska ärligt säga att det är inte alls alltid som de har nåt att ha... De har en massa papper och vellum och sånt förstås och billiga stämplar. Men mycket av det som de säljer är ju restpartier så man kan inte vara säker på vad som fnns där. Är lite av en chansning att åka dit

    Det jag egentligen ville ha idag var stora vackra bokstäver så att jag kunde klistra på dem med såna där klisterkuddar på min klippbok. Tänkte skriva BRÖLLOP eller VÅRT BRÖLLOP eller MIN BRÖLLOPSBOK på den. Den är ganska stor, med hårda pärmar i mellangrått tyg (lite rutigt lixom) och så ville jag ha rosa/mönstrade bokstäver att sätta på, haha... och jag hittade INGA bokstäver ALLS.

    LIte trist... Hittade dock mkt annat... Den ligger i Malmö, nånstans i utkanten, eller tja, jag vet inte alls för jag hittar INGENSTANS i Malmö *asg*

    Ska fråga min jobbarkompis. Vi var där tillsammans.

  • Anja 19 juli 2008

    Alltså inlägget ovan riktade sig även till dig Steffis

  • Anja 19 juli 2008

    Steffis

    ja, att de äldre går hem är lixom något jag räknar med, men att några av våra vänner eller yngre släktingar skulle gå hem har jag svårt att tänka mig (om det inte är några som har småbarn och barnvakter som inte kan stanna hur länge som helst etc).

  • Brud 080524

    Jag har oxå en Fiskars skärmaskin! Bästa köp jag någonsin har gjort!! Har gjort allt till våra kort på den!!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.